کد خبر: 881825
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
بهروز عطایی - کاله مازندران

سرمربی تیم والیبال کاله آمل با ابراز خوشحالی از کسب پیروزی برابر شهرداری ارومیه، گفت: هر چند بانک سرمایه تیم بسیار قدرتمندی است اماهر تیمی نقاط ضعف و قوت دارد.

بهروز عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب پیروزی در هفته‌ هفتم لیگ برتر والیبال برابر شهرداری ارومیه در یک دیدار طولانی و زیبا و صعود به رده پنجم جدول رده‌بندی با وجود یک بازی کمتر، اظهار کرد: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول پیش از آغاز بازی کاملا مشخص بود که دیداری زیبا و پایاپای را خواهیم دید. شهرداری ارومیه بازیکنان با تجربه، خوب و با کیفیتی دارد و همچنین این تیم متعلق به شهر ارومیه است  که واقعا والیبال را می فهمد. با همه این تفاسیر می دانستیم که دیداری سخت را پیش رو داریم و باید تمام تلاشمان را در زمین نشان می دادیم تا به پیروزی برسیم. همان گونه هم که پیش‌بینی می‌شد بازی بسیار طولانی نشد و تیم حریف ما را کاملا تحت فشار قرار داده بود. به نظرم در امتیازات حساس پایانی بازیکنان کاله کم اشتباه‌تر از شهرداری ارومیه بودند و همین باعث شد تا بتوانیم جریان و نتیجه‌ بازی را به نفع  خودمان تغییر دهیم. هر چند معتقدم جریان بازی واقعا به گونه‌ای نبود که این قدر امتیازات نزدیک به هم باشد. برای نمونه در ست سوم ما 10 بر دو از حریف پیش بودیم اما به خاطر جوانی و انجام اشتباه‌ها، حریف به ما رسید که خوشبختانه در امتیازات پایانی با هوش‌تر بودیم و پیروز شدیم.

او ادامه‌ داد: من تیم شهرداری ارومیه را جزو تیم‌های قدرتمند می دانم و تنها دلیل که باعث شد این تیم کمی شکننده بازی کند دو شکست در دو هفته‌ نخست بود که از لحاظ تمرکزی به این تیم آسیب رساند.

سرمربی تیم کاله آمل در خصوص دیدار در هفته‌ هشتم برابر بانک سرمایه ، صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی، گفت‌: در این که بانک سرمایه تیم بسیار قدرتمندی است، شکی وجود ندارد و اگر تحلیل هم صورت بگیرد باید مطابق با واقعیت‌ها باشد، اما هر تیمی نقاط قوت و ضعفی دارد. به‌ هر حال می‌خواهیم بازی با کیفیتی را از خود به نمایش بگذاریم تا پس از پایان دیدار از عملکردمان راضی باشیم. هدفمان آن است تا چیزهایی را که یاد گرفته‌ایم در زمین اجرا کنیم. بانک سرمایه در حال‌ آماده سازی برای حضور در باشگاه‌های جهان است و به همین دلیل بازیکنان این تیم در اوج آمادگی هستند. هر چند حریف قدرتمند است ولی دلیلی نمی‌شود تا همه تلاشمان را نشان ندهیم. امیدوارم تماشاگران داخل سالن از دیدن این بازی لذت ببرند.

عطایی درباره دیدار عقب افتاده این تیم برابر هاوش گنبد و زمان برگزاری آن، گفت‌: در مورد دیدارهای عقب افتاده، آیین‌نامه‌ سازمان لیگ به طور صریح مشخص کرده است و قطعا تا پایان دور رفت سازمان لیگ زمان این دیدار را اعلام می‌کند، اما تا به این لحظه اطلاعی در خصوص زمان این دیدار عقب افتاده ندارم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار