کد خبر: 881802
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
سابقه بسکتبال نفت آبادان و شهرداری گرگان

ملی‌پوش دو رگه جدید بسکتبال ایران به دلیل مشکل خروج از کشور فعلا در داخل کشور برای تیم ملی به میدان می‌رود.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  در شرایطی که نام آرون گرامی‌پور، بازیکن ایرانی - انگلیسی در لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ ‌ملی هست نام او در لیست منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی قرار ندارد و با توجه به این که فیبا به او اجازه بازی در باشگاه‌های آسیا را نیز نداده بود احتمال داشت این اتفاق برای حضور او در تیم‌ ‌ملی نیز تکرار شود اما سرپرست تیم‌ ‌ملی با رد این موضوع درباره شرایط گرامی‌پور توضیح داد.

مهران سررشته درباره وضعیت این بازیکن دو رگه به ایسنا، گفت‌:  گرامی‌پور مشکلی برای بازی کردن برای تیم ملی ایران ندارد. تنها مساله موجود خروج از کشور او به دلیل مشمول به خدمت سربازی بودنش است که طبق قانون گرامی‌پور در سال 96 سقف خروج‌هایش را داشته و دیگر نمی‌تواند از کشور خارج شود و اگر از ایران برود دیگر امکان ورود نخواهد داشت. اکنون در حال رایزنی هستیم تا این مشکل او حل شود.

به همین دلیل نیز گرامی‌پور در دیدار با عراق به میدان نمی‌رود و فدراسیون تصمیم دارد از او در رقابت‌های داخلی استفاده کند. همچنین گفته شده که اگر ایران قصد دارد از این بازیکن در تیم‌ ‌ملی استفاده کند باید هزینه‌ سه هزار فرانکی به فیبا پرداخت کند. سررشته درباره این موضوع نیز، بیان‌ کرد: بله. این موضوع را می‌دانیم و فدراسیون مشکلی درباره پرداخت این مبلغ ندارد چون گرامی‌پور بازیکن خوبی است. ما در گذشته نیز این مبالغ را پرداخت کرده‌ایم و برای گرامی‌پور نیز این مبلغ پرداخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار