کد خبر: 881801
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در سوپرلیگ، گفت: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان خوبی دارد و شکست این تیم کار سختی است اما آرزو برجوانان عیب نیست.

احمد صافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری هفته سوم مسابقات سوپر لیگ کاراته که قرار است 17 آذرماه در سالن غدیر برگزار شود، اظهار داشت: 17 آذر ماه ما سه دیدار سنگین مقابل تیم پاس، بیمه تعاون و رعد خاتم بازی خواهیم داشت، قطعا مسابقات بسیار حساسی خواهد بود. به هر حال تیم ما با شرایطی که دارد یک حساسیت‌هایی برای حریفان خود بوجود آورده و آنها می‌خواهند در مقابل ما با عملکردی که به نمایش می‌گذارند خود را مطرح کنند. کاراته المپیکی شده جوان‌ترها برای برای مطرح کردن خودشان تلاش می‌کنند در مسابقات سوپرلیگ کاراته بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند. 18 بازی در سوپرلیگ برگزار می‌شود که این مسابقات فرصت خوبی برای جوانان است تا توانایی‌هایشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم بیمه تعاون در صحبت‌های خود مدعی شده امسال به دنبال شکست دانشگاه آزاد و کسب قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ هستند نظر شما در مورد این صحبت‌ها چیست، گفت: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان خوبی در اختیار دارد که تیم‌های دیگر مقابل این تیم انگیزه پیدا می‌‌کنند،شکست این تیم کار سختی است اما به هرحال آرزو بر جوانان عیب نیست آنها تلاش کنند و خودشان را نشان دهند. تیم ما تیمی است که به آسانی به حریفان امتیاز نمی‌دهد. آنها کار سختی را مقابل تیم دانشگاه آزاد دارند ما هم می‌دانیم که حریفانمان جوان و احساساتی هستند و قطعا می‌توانند اشتباهاتی داشته باشند که همان اشتباهات کار دستشان بدهد. تیم ما تیم پخته و مسلطی است و قطعا می‌تواند از جایگاه خود دفاع کند.

صافی در پاسخ به این سوال که سیزدهمین دوره مسابقات جام ایران زمین از چه تاریخی آغاز خواهد شد، گفت: 30 آذر ماه ما مسابقات جام ایران زمین را برگزار خواهیم کرد، در کنار مسابقات سمینارهای فنی و کمپ‌های آموزشی خواهیم داشت. با رایزنی‌هایی که انجام شده حضور کشورهای ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، عراق، پاکستان و کره جنوبی قطعی شده و از کانادا نیز چند کاراته‌کا در این مسابقات خواهیم داشت. ما در تلاش هستیم 10 کشور را به ایران دعوت کنیم، البته هیتوشی کاسویا بنیانگذار فدراسیون جهانی سبک شوتوکان که در دنیا 115 کشور عضو این سبک هستند قرار است برای برگزاری آزمون، تدریس و نظارت بر مسابقات جام ایران زمین به تهران سفر کنند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که آیا برای نفرات قهرمان در این رقابت‌ها پاداش نقدی هم در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: ما برای نفرات قهرمان و سکونشین جایزه نقدی در نظر گرفته‌ایم، در تلاشیم نفرات اول هر وزن در رنکینگ جهانی را به ایران دعوت کنیم و هزینه بلیت، اسکان و پاداش نیز برعهده ما است؛ البته مسئولان فدراسیون می‌توانند در دیپلماسی بین‌المللی به ما کمک کنند چون با دعوت رسمی فدراسیون این کار بهتر صورت خواهد گرفت.

صافی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تصمیم داریم امسال یک فینال بسیار جذاب و دیدنی را در تهران برگزار کنیم. طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم می‌خواهیم فینالی را در تهران برگزار کنیم که نفرات اول رنکینگ جهانی با قهرمانان اوزان مختلف یک دیدار جذاب داشته باشند. قطعا اگر این اتفاق رخ دهد یک رویداد بسیار خوبی را در تهران خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار