کد خبر: 881728
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
مطابق پیش بینی کارگروه اشتغال استان گلستان، بخش صنعت ، معدن و تجارت اين استان در سال 96 مکلف به ایجاد 5700 شغل شده است .

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال برنامه دولت ایجاد 970 هزار شغل در سطح کشور می باشد که سهم پیش بینی شده استان گلستان 19600 شغل است .

وی افزود : بر اساس برنامه ریزی کارگروه اشتغال استان گلستان نیز ایجاد 5700 شغل در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان پیش بینی شده است و البته ما با توجه به مشکلات سامانه رصد تا کنون موفق به ثبت 1700 شغل در این سامانه شده ایم و 1700 شغل دیگر نیز با رفع مشکلات سامانه هم اکنون در حال ثبت می باشد ، که بدین ترتیب بخش صنعت ، معدن و تجارت گلستان هم اکنون 3400 شغل از سهم پیش بینی شده خود را محقق نموده است .

قوانلو با بیان این که 992 نفر از اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان در حوزه صنعت و مابقی در بخش اصناف بوده است ، گفت : بدین ترتیب سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تا کنون موفق به تحقق 61 درصد از برنامه پیش بینی شده گردیده است و برداشت ما این است که مشاغلی که در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان بویژه در حوزه اصناف ایجاد می شود بسیار بیشتر از این آمار است و یقینا تا پایان سال هدف پیش بینی شده برای این بخش محقق خواهد شد .

وی افزود : در سال96تا کنون 66 طرح صنعتی گلستان با سرمایه گذاری 140 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و این در حالی است که کل سرمایه گذاری محقق شده در سال گذشته150میلیارد تومان بوده است .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار