کد خبر: 881724
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام 10 هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
عبدالهادی سبحانی‌خواه گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی در سطح آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان است.

وي با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور دارای روح و محتوای بلند است، ادامه داد: اصل راهیان نور بر محتوا و روح آن است که تاثیرات عمیقی بر جوانان و نوجوانان ما داشته است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این فرهنگ عاشورا و حسینی بود که باعث شد نظام ما در هشت سال دفاع مقدس بر استکبار پیروز شود، افزود: اردوهای راهیان نور، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این فرهنگ عظیم باید در بین دانشآموزان تقویت شود.

سبحانی‌خواه به اهم اهداف اين اردوها اشاره کرد و تصریح کرد: انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس و جنگ تحميلي، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و دشمن‌شناسی از اهم اهداف اردوهای دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه این اردوها از 22 مهرماه آغاز شده و تا 10 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: 10 هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها 3 روزه است، یادآور شد: دانش‌آموزان علاوه بر اینکه مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه دیدن خواهند کرد در پادگان شهید باقری نیز رزمایشی برگزار می‌کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار