کد خبر: 881720
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
شهردار اراک از انتخاب منطقه سنجان به عنوان پایلوت اجرای طرح بین‌المللی شهر سالم خبر داد.

داوود تاجران در جلسه با معتمدان منطقه سنجان اظهار داشت: خوشحالم از این که انتظارات شهروندان از مجموعه شهرداری به سبب عملکرد و شفافیت در امر خدمت‌رسانی به شهروندان بالا رفته است.

وی افزود: با توجه به این که مجموعه مدیریت شهری اعتقاد راسخ به صداقت در عملکرد دارند به همین سبب برای تمامی پروژه‌های عمرانی در اراک روزشمار داریم.

شهردار اراک مطرح کردن ویژگی‌های طبیعی و جمعیتی منطقه سنجان گفت: شهرداری کلانشهر اراک به دنبال تبدیل شهر اراک به پروژه بین‌المللی شهر سالم است و به این منظور منطقه سنجان را به عنوان پایلوت انتخاب کرده است.

تاجران بیان کرد: این پروژه بین‌المللی است و به صورت هیئت امنایی متشکل از وزرای چند وزارت‌خانه مانند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، وزارت آموزش عالی و چندین وزارت خانه دیگر اداره می‌شود و امیدواریم با اجرای این پروژه شهر اراک را سالم‌تر و زیباتر ببینیم.

وی اضافه کرد: شهرداری اراک به دنبال ایجاد ارتباط مثبت و سازنده با شهروندان است به همین منظور تلاش می‌کند در مساجد منطقه سنجان جلسات مستمری را با مردم ترتیب دهیم.

عضو سابق شورای شهر اراک هم در این نشست گفت: مردم سنجان عاشق شهر ودیار خود هستند و برای آبادانی شهر اراک از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کتتد.

محمد شریفی بیان کرد: منطقه سنجان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که از آنها می‌توان به عنوان یک فرصت برای رشد وتوسعه اراک استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: درخواست داریم با پر رنگ‌تر شدن نقش مردم سنجان، استفاده از فضای سبز، قنوات، انجام پروژه‌های کوچک و زود بازده، مشکلات عمرانی و ترافیک این منطقه برطرف و شهردار اراک توجه بیشتری به این منطقه داشته باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار