کد خبر: 881714
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از کمک 300 میلیون تومانی سازمان بسیج علمی مازندران به نخبگان استان برای اختراع طرح‌های علمی و پژوهشی خبر داد.

حسین محمدرضایی درباره اقدامات انجام شده سازمان بسیج علمی برای حمایت از نخبگان و مخترعان استان اظهار کرد: سازمان بسیج علمی در راستای حمایت از نخبگان و مخترعان استان، اقدامات اثرگذاری انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده این سازمان و کمک به اختراع طرح‌های اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: چندین طرح این سازمان به صورت ملی مورد پذیرش قرار گرفته که نخبگان و مخترعان این طرح‌ها تا 20 میلیون تومان کمک‌های نقدی دریافت کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در هفته بسیج دستگاه رطوبت‌سنج لیزری، دستگاه کاغذ گلاسه کن در نمایشگاه ویژه‌ای که سازمان بسیج علمی استان قرار است برگزار کند رونمایی می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: تولید تراکتور کوچک بومی،دستگاه قارچ‌کش و نشت یاب لوله‌های نفتی از دیگر طرح‌های بود که در این سازمان به نتیجه رسیده است.

محمدرضایی در ارتباط با میزان حمایت سازمان بسیج علمی از نخبگان و مخترعان استان، اظهار کرد: طرح‌های ملی تا 20 میلیون تومان و طرح‌های استانی تا 4 میلیون تومان از این نهاد کمک هزینه به صورت بلاعوض دریافت می‌کنند.

وی میزان تسهیلات پرداخت شده به طرح‌ها را 300 میلیون تومان برای 75 طرح اعلام کرد و گفت: روند پذیرش طرح در سازمان بسیج علمی استان ادامه دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار