کد خبر: 881692
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد
فرمانده سپاه عاشورا گفت: استان آذربایجان‌شرقی در کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور همچنین در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی پیشتازاست.

سردار غلام عسگر کریمیان  با اظهار همدردی با بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله در منطقه غرب کشور و استان کرمانشاه  سپاه عاشورا با اتخاذ تدابیر ویژه در امدادرسانی و کمک به مردم منطقه ستادهای پشتیبانی تشکیل داده و به منطقه اعزام کرده است.

 وی افزود: در حال حاضر شهر ثلاث باباجانی و منطقه شیخ صالح به طور اختصاصی توسط  نیروهای امدادی سپاه عاشورا پشتیبانی می‌شود و با ایجاد و راه‌اندازی نانوایی و آشپزخانه سیار در این منطقه در صدد هستیم خدمات‌رسانی بهتری داشته و حداقل یک وعده غذای گرم در اختیار مردم آسیب دیده از زلزله قرار گیرد.

کریمیان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهارداشت: 30 کامیون از کمک‌های مردمی استان آذربایجان‌شرقی به مناطق زلزله زده  اعزام شده است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز حضور چشمگیری در منطقه دارد اظهارداشت: بسیج جامعه پزشکی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه ثلاث باباجانی نیروهای امدادی بهداشت و درمان در خدمت آسیب دیدگان هستند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی و حمایت  آذربایجان‌شرقی از مناطق زلزله‌زده غرب کشور خاطرنشان کرد: زمانی که زلزله ارسباران رخ داد از تمام مناطق کشور به مردم آسیب دیده امدادرسانی شد و حالا ما نیز باید ضمن اظهار همدردی با مردم حادثه دیده استان مرزی کرمانشاه در کمک رسانی به آنها تلاش کنیم.

کریمیان اظهارداشت: علاوه بر کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه مردم استان آذربایجان‌شرقی در پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی هم رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از شهرستان‌هایی که در حمایت از جبهه مقاومت و حمایت از مردم زلزله‌زده حضور چشمگیری داشته و در رتبه اول قرار دارد شهرستان اسکو است.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان اسکو گفت: مردم شهرستان اسکو همیشه در عرصه امداد و کمک رسانی به سایرین پیشتاز بوده و آن را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به رواج برخی شایعات در فضای مجازی و تشنج آفرینی در مواقع بحران خاطرنشان کرد: مطرح کردن برخی مسائل در جامعه فقط بر اساس گمانه زنی‌های افراد بوده و نظر کارشناسی و اصولی نیست و باید کارشناسان در این امر پاسخگو باشند.

وی افزود: باید قبول کنیم ضعف مدیریت داریم و سپاه تنها برای پرکردن ضعف مدیریت وارد نمی‌شود بلکه سپاه خود را از مردم و بطن مردم می‌داند و کمک‌رسانی به مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

سردار کریمیان تصریح کرد: پاسداران فدائیان انقلاب و ملت هستند و فلسفه وجودی سپاه خدمتگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر