کد خبر: 881647
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد جوان وقتي با اصرار همسرش براي طلاق مواجهه شد او را مقابل چشم همسايه‌ها به قتل رساند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 7:30 صبح روز جمعه بيست و ششم آبان‌ماه امسال مأموران كلانتري 127 نارمك با تماس تلفني شهروندي از درگيري خونين زوج جواني حوالي خيابان آيت با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه با پيكر خونين زني به نام شهناز روبه‌رو شدند كه هنگام درگيري با شوهر 34 ساله‌اش فرهاد به شدت زخمي شده بود. همزمان با انتقال زن جوان به بيمارستان مأموران شوهر او را بازداشت كردند. 

يكي از شاهدان گفت: لحظاتي قبل صداي درگيري از داخل كوچه به گوشم رسيد. وقتي به داخل كوچه آمدم تعداد ديگري از همسايه‌ها هم داخل كوچه بودند كه مشاهده كرديم فرهاد، همسايه‌مان با همسرش درگير شده‌اند. هنوز لحظاتي از مشاجره آنها نگذشته بود كه فرهاد با چاقو به همسرش حمله كرد و او را به شدت زخمي كرد. شهناز غرق در خون روي زمين افتاد و ما هم بلافاصله موضوع را به پليس و اورژانس خبر داديم. 

سپس مأموران براي ادامه تحقيقات راهي بيمارستان شدند كه دريافتند زن جوان بر اثر شدت جراحات در بيمارستان جان باخته است. نخستين بررسي‌ها نشان داد اين زن و شوهر مدتي است با هم اختلاف دارند و چند ماهي است جدا از هم زندگي مي‌كنند تا اينكه صبح جمعه مقتول به جلوی خانه شوهرش مي‌آيد و اين درگيري مرگبار رقم مي‌خورد. 
تيم جنايي پس از تحقيقات محلي از فرهاد تحقيق كردند. متهم در بازجويي‌ها به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: من و همسرم 16 سال قبل با هم ازدواج كرديم. زندگي خوبي داشتيم و حاصل زندگي‌مان يك پسر است كه الان در سن نوجواني قرار دارد. چند سالي گذشت تا اينكه كم كم اختلافات ما شروع شد.

ابتدا هر دو گذشت مي‌كرديم، اما وقتي اختلاف‌هاي ما بيشتر شد درگيري و مشاجره‌هاي لفظي هم به آن اضافه شد تا اينكه شش ماه قبل، همسرم قهر كرد و از خانه‌ام رفت. او درخواست طلاق داده بود و اصرار مي‌كرد او را طلاق بدهم، اما من هر روز بهانه‌اي مي‌گرفتم و براي طلاق به دادگاه نمي‌رفتم. من دوست نداشتم او را طلاق بدهم، اما او همچنان اصرار به جدايي مي‌كرد. 

وي ادامه داد: امروز ساعت 7:30 صبح شهناز به در خانه آمد و شروع به داد و فرياد كرد و مدعي بود چرا تكليفش را روشن نمي‌كنم. متهم در ادعايي گفت: وقتي به او گفتم كه قصد ندارم طلاقش بدهم با چاقويي كه همراه داشت به من حمله كرد. با ديدن اين صحنه خيلي عصباني شدم و چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. 
سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ درباره اين خبر گفت: متهم پس از اقرار به قتل همسرش به دستور بازپرس جنايي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. همچنين متهم براي بررسي سلامت روحي و رواني‌اش به پزشكي قانوني معرفي شد.
تحقيقات براي روشن شدن زواياي پنهان اين حادثه ادامه دارد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار