کد خبر: 881626
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
آيت‌الله امامي‌كاشاني:
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه دشمن مي‌خواهد لبنان و منطقه را متشنج كند، عنوان كرد كه مردم و طوایف لبنان بيدار هستند و از همه آنها و مخصوصاً سيدحسن نصرالله تشكر مي‌كنيم كه با بيانات خود توطئه آل‌سعود و امريكا را خنثي كرد.
به گزارش فارس، آيت‌الله محمد امامي‌كاشاني امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه اين هفته با بيان اينكه مورخين در مورد روز رحلت پيامبر(ص) بحث‌هاي مفصلي كرده‌اند ولي روز مشهور 28 صفر است، اظهار داشت: ميراث پيغمبر كه در مورد آن با حضرت فاطمه(س) صحبت كرده بودند خبرها و احاديث متواتري است كه در حديث ثقلين به آن اشاره شده است. وي با بيان اينكه اهل بيت(ع) حافظ قرآن هستند، گفت: اين كتاب خداست و امروز نيز جهان اسلام به تبعيت از بزرگان اسلام براي اهل بيت(ع) عظمت خاصي قائل هستند. 
   
رئيس‌جمهور امريكا لجن‌وار صحبت می‌کند
وي در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به برخي اظهارات و دشمني‌ها عليه ملت ايران تصريح كرد: گاهي در اين فضاي لطيف و پرجاذبه خدمت و كمك به ضعيفان صداي كسي از حلقوم آدم شريري در گوشه‌اي بلند مي‌شود كه مي‌گويد حتي كمك به زلزله‌زدگان ايران نيز انجام نشود و اين صداي ضعيف بر همين اساس است كه در دنيايي زندگي مي‌كنيم كه وقتي زلزله‌اي به اين مهيبي رخ مي‌دهد به تشويق براي كمك چنين حرف‌هايي مي‌زنند. 
امامي كاشاني ادامه داد: اين بدبختي دنياست كه رئيس‌جمهور امريكا اينطور لجن‌وار صحبت كند و دولتي كه بگويد من حامي حرمين هستم، اينگونه حرف بزند و از اسرائيل درخواست حمله به كشورها را كند و در حالي كه اينچنين در يمن و سوريه دست به جنايت‌هاي بزرگي زده و اخيراً نيز براي كشورهاي اسلامي نقشه‌هايي طراحي كرده است و اينها بدبخت هستند كه خيال مي‌كنند مي‌توانند منظومه شمسي را در دست بگيرند. 

وي همچنين با اشاره به بازداشت سعد حريري توسط رژيم آل سعود تصريح كرد: اين بساط نشان مي‌دهد كه دشمن چقدر طراحي مي‌كند و براي كشورهاي اسلامي نقشه مي‌ريزد، مي‌خواهند لبنان آرام و منطقه را متشنج كنند ولي مردم و طوايف لبنان بيدارند و از همه آنها و مخصوصاً سيدحسن نصرالله تشكر و تمجيد مي‌كنيم كه با بيانات‌شان و در آنجا كه گفتند وقتي سعد حريري به لبنان بيايد به استقبال آن خواهيم رفت توطئه‌هاي آل‌سعود و امريكا را خنثي كردند. امام جمعه موقت تهران تأكيد كرد: اتحاد و وحدت مردم لبنان يك يادگار بزرگ و با ارزش است كه بايد حفظ شود. 
   
ملت‌هاي مسلمان وحدت و انسجام خود را حفظ كنند
امامي كاشاني با تأكيد بر اينكه اكنون زمان خيلي حساسي است و بايد وحدت خود را حفظ كنيم، گفت: بايد ملت‌هاي مسلمان وحدت و انسجام خود را حفظ كنند چون دشمنان مي‌خواهند ما به دوران جاهليت برگرديم در حالي كه نداي پيامبر اسلام(ص) اين بود كه به آن دوران برنگرديم و به همين دليل انسجام و وحدت وظيفه امروز مسلمانان است. وي تأكيد كرد: ملت‌هايي كه حكام شروري مثل آل‌سعود دارند نيز به مسئله وحدت توجه كنند و بايد همه در همه جاي دنياي اسلام انسجام خود را مدنظر قرار دهند. امام جمعه موقت تهران با تأكيد براينكه اوضاع روشن است و وحدت و انسجام دروني نيز در كشورمان لازم است، گفت: در كشور ما ولايت فقيه محور است و سنگ آسيابي است كه آسياب بر دور آن مي‌چرخد و اين ايثار و فداكاري و شهامت و شجاعت و لبيك ياحسين و زينب‌ها دشمن را عقب مي‌زند و مأيوس و خانه‌نشين مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار