کد خبر: 881619
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: آماده کردن ورزشگاه دستغیب برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور را مدیون همدلی و وفاق مسئولان ورزشی فارس هستیم.

رسول فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت محل برگزاری بازی‌های تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهر شیراز گفت: خدا را شکر طی تلاش‌ها و همکاری‌ها و وفاق و همدلی‌هایی که در استان فارس بین دستگاه‌های متولی ورزش، سازمان ورزش و جوانان استان فارس و هیأت فوتبال استان و شهر شیراز و به‌ خصوص تلاش‌های شبانه‌روزی هنرپیشه، رئیس هیأت فوتبال که بعد از چندین ماه و مکاتبات مکرر و پیگیری‌های شبانه‌رو موفق شدند که بعد از ایرادهای که از طرف سازمان لیگ  به ورزشگاه دستغیب شیراز گرفته شده بود توانستند این  ورزشگاه  را تکمیل  و آماده برگزاری مسابقات کنند.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی گفت: با توجه به مشکلاتی که در ورزشگاه دستغیب وجود داشت، ما نتوانستیم بازی‌های خود را در آنجا برگزار کنیم و  در این مدت که بازی‌های خود را در حافظیه برگزار کردیم، امتیازات خانگی زیادی  را از دست دادیم .

فلاح در ادامه تصریح کرد: واقعاً رسیدن به این نتیجه را مدیون همدلی و وفاق مسئولان ورزشی فارس هستیم و امیدوارم که همیشه این همدلی در استان فارس پایدار باشد، به این دلیل که با همین همدلی‌ها و یکی‌بودن‌ها است که می‌توان تمام مشکلات را برطرف و به آن پیروز شد. و نمونه بارز آن آماده کردن ورزشگاه دستغیب برای بازیهای لیگ است.

وی گفت: مجدداً از تلاش شبانه‌روزی هنرپیشه رئیس هیأت فوتبال استان فارس که بی‌وقفه خود به دنبال رفع مشکلات ورزشگاه دستغیب و موافقت سازمان لیگ و همچنین از بهاروند رئیس سازمان لیگ و محمودزاده که موافقت خود را مبنی بر برگزاری بازی‌های فجر در ورزشگاه دستغیب شیراز نمودند تشکر ویژه کنم.

فلاح در پایان اظهار داشت: از امروز تمام بازی‌های فجر شهید سپاسی و بازی این هفته در مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه دستغیب برگزار می‌شود و  امیدوارم بتوانیم نماینده خوب و شایسته‌ای برای مردم فارس به‌خصوص شهر شیراز در ادامه رقابت‌‌های لیگ دسته اول کشور  باشیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار