کد خبر: 881614
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

جوادمحجوب نماینده وزن 100+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در دومین مبارزه خود مقابل نماینده هلند شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 از روز (جمعه) 26 آذرماه آغاز شده و تا امروز(یک‌شنبه) این رقابت‌ها به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد.

امروز(یک شنبه) جواد محجوب در جدول وزن 100+کیلوگرم و در حضور 12جودوکار مقابل جودوکار آلمانی به میدان می رود و با شکست نخستین حریف خود به یک چهارم نهایی راه یافت. محجوب در دومین دیدار به مصاف "روی مییر"نماینده هلند رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت.

امروز در آخرین روز از این مسابقات رامین صفویه در منهای 100کیلوگرم ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور بلغارستان را رفت و در نخستین مبارزه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند.

اما روز گذشته(شنبه) در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل "ژائو مارتینو" از پرتغال  به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مولایی با شکست مقابل حریفی از بلژیک از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جودو گرندپری هلند بازماند و راهی گروه بازنده ها شد. مولایی در گروه بازنده‌ها ابتدا نماینده گرجستان را شکست داد و پس از آن برای رسیدن به مدال برنز به مصاف "فراکدیویت" نماینده هلند رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

و همچنین در جدول 29 نفره وزن  73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 روز(جمعه) در نخستین روز از این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

تیم ملی جودو با هدایت محمد منصوری و ذکریا راهی این رقابت‌ها شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار