کد خبر: 881593
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین آستان قدس برای تأمین غذای گرم زلزله‌زدگان به دشت ذهاب منتقل شد.

مسئول ستاد هماهنگی آستان قدس رضوی در اربعین ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه مردمی امام رضایی ها شامل خادمیاران رضوی و بسیجی های آستان قدس ونیز اعضای جبهه فرهنگی انقلاب به کمک آسیب دیدگان زلزله‌زده در غرب کشور شتافته‌اند و هم اکنون مواد غذایی، نان و نیز لباس گرم و چادر برای کمک به زلزله زدگان این منطقه مورد نیاز است.

سردار حسین یکتا افزود: آستان قدس رضوی بر اساس دستور تولیت این نهاد، پایگاه امدادرسانی خود را در منطقه سرپل ذهاب دایر کرده ومناطق ازگله و دشت ذهاب را تحت پوشش خدمت رسانی قرار داده است.

وی ادامه داد: حدود 30 نیسان حاوی وسایل موجود در مهران را به دستور تولیت آستان قدس رضوی به منطقه منتقل کردیم و هم‌چنین آشپزخانه بیست دیگه صنعتی آستان قدس رضوی مستقر در مهران با همه امکاناتش در حال انتقال به منطقه برای طبخ غذای گرم و تأمین بخشی از نیازهای تغذیه‌ای زلزله‌زدگان است.

یکتا با بیان اینکه در حال تأمین و تهیه غذا در آشپزخانه ای سرپایی هستیم تا امکانات آشپزخانه صنعتی به طور کامل منتقل شود، ادامه داد: مناطقی که ارتش یا سپاه کمتر در آن ها امکان حضور داشته اند در اولویت این خدمات‌رسانی قرار دارند تا نیازهای زلزله‌زدگان نظیر آب شرب، تغذیه، اسکان و نیازهای ضروری این کمک رسانی به خوبی مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ روستا خط ارتباطی دائم کمک رسانی ایجاد می‌کنیم، گفت: هرگونه وسیلهای که برای اسکان و تامین غذای زلزله‏ زدگان مناسب باشد مورد نیاز فوری منطقه است و از مردم همیشه در صحنه ایران خواهشمندیم کمک‏های خود را از طریق موارد تعیین شده ارسال کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار