کد خبر: 881592
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ازبازدید هیات سرمایه گذار فرانسوی فعال در حوزه طرح های دریایی و بندری از جمله کشتی سازی بوشهر خبر داد.

محمد شکیبی نسب به تشریح برنامه های توسعه ایی این اداره کل در مجتمع بندری نگین پرداخت و بوشهر را بندری روبه توسعه و منطبق با آیتم های بین المللی عنوان کرد.

وی افرود: این هیات در بازدید های خود طرح های مورد نیاز بندر بوشهر را بررسی و طرح هایی که قابلیت اجرا و واگذاری به سرمایه گذار هستند را مشخص می کند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به فعالیت هیات سرمایه گذاری فرانسوی براساس آیتم های بین المللی مشارکت آنها در فعالیت های توسعه ای بندر بوشهر می تواند یک گام ارزشمند در راستای این بندر کهن تلقی شود.

شکیبی نسب اظهار داشت: بازدید از طرح های در دست اجرای توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین و کانال دسترسی این بندر از دیگر بخش های برنامه سفر هیات فرانسوی به بندر بوشهر بود.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از توسعه بنادر در گرو مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش است که در این ارتباط اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای ایفای نقش در توسعه بندر بوشهر استقبال می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار