کد خبر: 881585
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
هفته دوازدهم لیگ برتر در حالی فردا با انجام ۶ بازی آغاز می شود که سپیدرود رشت با ذوب آهن اصفهان مسابقه می دهد. سپاهان میزبان تراکتورسازی است. سیاه جامگان در خانه پذیرای استقلال تهران است. نفت تهران با سایپا بازی می کند. پارس جنوبی صدرنشین در اهواز به میدان می‌رود . درآخرین بازی هم پرسپولیس میزبان پدیده است. ‏
در اولین بازی سپید رود در حالی در خانه میزبان شاگردان قلعه نوعی است که اوضاع خوبی در جدول لیگ ندارد و در حال حاضر در رده یازدهم قرار دارد. سپیدرود رشت نیز در حالی میزبان بازی فردا است که حسین ابراهیمی، تاثیرگذارترین بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت اما حسین کعبی چهره شناخته شده سپیدرود می‌تواند به میدان برود.شاگردان قلعه نوعی که به خاطر کنار گذاشتن نفت از لیگ قهرمانان آسیا جواز حضوز در این مسابقات را کسب کرده با انگیزه زیادی در بازی فردا شرکت خواهد کرد. قلعه‌نویی در این دوازه هفته رکوردار نساوی است و هفت مساوی و ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.این بازی در  ورزشگاه سردار جنگل رشت، ساعت ۱۴:۳۰‏ با قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد.
در دیگر بازی زردپوشان اصفهانی که فعلا در رده چهاردهم قرار گرفته‌اند نتوانسته اند انتظار هواداران را برآورده کنند باید به مصاف شاگردان گل محمدی بروند. تراکتورسازی ۱۲ امتیازی نیز دهم جدول است. یحیی گل محمدی در تعطیلات لیگ توانست تیمش را به مقام قهرمانی جام شهدا برساند. مهدی کیانی در بازی فردا محروم است. این بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ساعت ۱۴:۴۵‏ با قاضاوت اکبریان سوت زده خواهد شد .
در دیگر بازی شاگردان علی دایی برابر تیم پر حاشیه نفت طلاییه بازی خواهد کرد. نفت تهران نیز همچنان وضعیت مبهمی دارد و در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مالکیت آن را از جهانیان گرفته، کمیته واگذاری همچنان جهانیان را مالک باشگاه می‌داند.سایپا با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد .این بازی به قضاوت اشکان خورشیدی برگزار خواهد شد.
فولاد خوزستان هم در خانه میزبان پارس جنوبی است.شاگردان پورموسی در حالی برابر پارس جنوبی قرار می گیرند که شاگردان مهدی تارتار هنوز باختی را در این لیگ تجربه نکرده اند .پارس جنوبی در صورت پیروزی همچنان صدرنشین باقی می‌ماند البته در صورت باخت یا مساوی پرسپولیس شاید این تیم دوباره در پایان هفته دوازدهم در صدر باقی بماند. فولاد خوزستان با کسب ۱۷ امتیاز، در رده پنج جدول قرار گرفته است. تیم فوتبال فولاد خوزستان عبدالله ناصری یکی از بازیکنان تاثیر گذارش را در اختیار ندارد.ناصری که با یک گل و ۴ پاس گل از جمله بازیکنان تاثیرگذار این تیم است، به دلیل سه اخطاره بودن از حضور در این بازی محروم است و پورموسوی برای پر کردن جای خالی او مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر کار ساده‌ای ندارد.همچنین عبدالله کرمی دیگر بازیکن موثر تیم فولاد که از ارکان دفاعی آن به حساب می‌آید با مصدومیت روبرو است و شرایط او برای حضور در دیدار هفته دوازدهم هنوز مشخص نیست. این بازی ساعت در ورزشگاه غدیر اهواز ساعت ۱۶:۳۰‏ به قضاوت حمید حاج ملک برگزار خواهد شد.
استقلال هم در حالی میهمان سیاه جامگان است که داریوش شجاعیان، میلاد زکی پور و فرشید باقری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد هر چند که تصور نمی شود استقلال با تیم ته جدولی سیاه جامگان مشکلی داشته باشد.شفر در تعطیلات لیگ تیمش را به اردوی کیش برده بود در صورت پیروزی در این بازی شانس صعود تا رده ششم جدول را خواهد داشت. مرزبان سرمربی سیاه‌جامگان ۴ بازیکن این تیم را کنار گذاشته است. یونس شاکری، عین افشار، بهتاش میثاقیان و کریم احمدی در بازی با استقلال حضور ندارند.استقلال فعلا با ۱۲ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار گرفته است.
اما در آخرین بازی پرسپولیس در آزادی میزبان پدیده است. پرسپولیس برای رسیدن به صدر باید ۳ امتیاز از تیم خوب پدیده بگیرد و به دنبال هشتمین برد فصل خود هستند. سرخپوشان پایتخت می‌توانند با پیروزی مقابل  پدیده، به صدر جدول رده‌بندی برسند. پدیده هم بدون سرمربی مقابل سرخپوشان قرار می‌گیرند زیرا رضا مهاجری در این بازی محروم است. در پرسپولیس هم شجاع خلیل زاده هم به خاطر دربی محروم است.این بازی ساعت ۱۷/۳۰ با قضاوت سید حسن زرگر برگزار خواهد شد.

 

برنامه مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر:

سپیدرود رشت - ذوب آهن اصفهان- ورزشگاه سردار جنگل رشت- ساعت 14:30‏
‏فولاد مبارکه سپاهان – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت 14:45‏
سیاه جامگان مشهد – استقلال تهران- ورزشگاه ثامن مشهد - ساعت 14:45‏
نفت تهران – سایپا تهران- ورزشگاه تختی تهران- ساعت 15:15‏
فولاد خوزستان - پارس جنوبی جم- ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت 16:30‏
پرسپولیس – پدیده خراسان- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت 17:30‏

 
 
وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار