کد خبر: 881574
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
محسن باباصفری

کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران می‌گوید که تیم ایران با ماچک می‌تواند جهانی شود و نتیجه‌ لازم را بگیرد.

محسن بابا صفری، لژیونر و دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سرمربی خارجی تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: ماچک از مربیان نام آشنای تیم‌ ‌ملی هندبال ایران است که عملکرد خود را در آسیا نشان داده است و می‌تواند با تیم‌ ‌ملی ایران به موفقیت برسد. او پیش از این هم با ملی‌پوشان ایرانی کار کرده و  روحیات و  اخلاقیات تیم را می شناسد.

او ادامه‌ داد: از همه مهم‌تر  ماچک شناخت خوبی از تیم‌های قطر و بحرین دارد، چون با این دو تیم کار کرده و سرمربیگری این دو تیم را بر عهده داشته است و از این جهت می‌تواند کمک خوبی برای تیم ایران باشد. ما در مرحله بالاتر قهرمانی آسیا ممکن است تیم ایران مقابل تیم‌های قطر و بحرین قرار بگیریم و این شناخت برای ایران بسیار خوب است.

بابا صفری در ادامه‌ خاطر نشان کرد: ما با ماچک جهانی می شویم و می‌توانیم نتیجه‌ لازم را بگیریم. آرزوی هر مربی است که اکنون در کنار تیم ایران قرار بگیرد. تیم ایران در حال‌ حاضر بهترین بازیکنان را دارد و بهترین موقعیت برای جهانی شدن است. اکنون باید با ماچک به قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی تمرکز شویم و بعدا اگر خواستیم می‌توانیم یک مربی تاپ دنیا را به استخدام بگیریم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی هندبال ایران با بیان این که از 29 آذر ماه به اردوی تیم‌ ‌ملی ملحق می‌شود، اظهار کرد: آن طور که گفته می‌شود اردوی تیم‌ ‌ملی از 24 آذر ماه استارت می خورد چند تن از بازیکنان که در لیگ ترکیه و سوئیس هستند می‌توانند حاضر باشند، اما لژیونرهای حاضر در رومانی تا 28 آذر ماه در حال‌ رقابت هستند و از 29 آذر ماه می توانند به تیم‌ ‌ملی ملحق شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در رقابت‌های اسلوونی حضور خواهند داشت یا خیر؟ گفت‌: 100 درصد از روز نخست رقابت‌های اسلوونی در کنار تیم‌ ‌ملی هستیم.

بابا صفری درباره رقبای خو د در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: تیم ژاپن و عراق هم گروه ما است. ژاپن تیم خوبی است و چندین و چند سال با هم کار کرده‌اند و البته سرعتی هستند . ما هم شناخت خوبی از این تیم داریم و باید از اکنون به فکر بازی سرعتی مقابل آنها باشیم. عراق هم سرمایه‌گذاری خوبی در هندبال کرده و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. بازی‌های سختی جلوی رقیبان داریم اما من فکر می‌کنم 100 درصد به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود خواهیم کرد.

لژیونر هندبال ایران و بازیکن تیم استوابخارست رومانی در مورد تیم اروپایی خود نیز، بیان‌ کرد: ما تاکنون که یازده هفته‌ رقابت‌های لیگ ناسیونال رومانی گذاشته است، در صدر جدول هستیم. شرایط خوبی را در این تیم داریم و این تیم را به گونه‌ای بسته‌اند که امسال بتوانیم روی سکو برویم. نیم نگاهی هم به کسب رتبه اول و کسب سهمیه قهرمانان اروپا دارند. آنها تیم را خوب بسته اند و از ملی‌پوشان اکثر کشورها استفاده کرده‌اند. من هم فکر می‌کنم می‌توانیم با این نتایج خوبی را کسب کنیم.

بابا صفری در پایان با ابراز همدردی با زلزله زدگان غرب کشور، گفت‌: از این اتفاق بسیار ناراحت شدم. باید به هموطنان عزیزم به خاطر این ضایعه دردناک تسلیت بگویم. بچه‌های تیم استوا بخارست نیز بعد از شنیدن این حادثه دردناک بسیار ناراحت شدند و به ایرانیان تسلیت گفتند و جالب‌تر این که مسرانه اخبار مربوط به این زلزله را پیگیری می‌کنند و ابراز همدردی  با ایرانیان دارند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار