کد خبر: 881567
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
پل پوگبا

سرمربی منچستریونایتد از بازکشت بازیکنان مصدوم خود ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک بازی ادامه یافت که در آن منچستر یونایتد در خانه با نتیجه ۴ بر یک نیوکاسل را شکست داد. در این بازی ابتدا یونایتد برخلاف جریان مسابقه دروازه خود را باز شده دید ولی در همان نیمه نخست ورق را برگرداند و دو گل به ثمر رساند. ابتدا مارسیال و در ادامه اسمالینگ برای یونایتد گلزنی کردند. در نیمه دوم نیز شیاطین سرخ دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند. پوگبا و لوکاکو گلزنان مسابقه بودند تا این بازی با برتری ۴ بر یک یونایتد به پایان برسد.

ژوزه مورینیو بعد از برتری تیمش در این دیدار با تمجید از پل پوگبا گفت: پوگبا در این بازی کلاس متفاوتی نسبت به بقیه داشت و این را در زمین نشان داد. او بازیکنی فوق العاده است. در ابتدای فصل آن چیزی را که می خواستم در اختیار داشتم. ماتیچ و پوگبا در کنار هم که مثل موتور ماشین بودند ولی در ادامه بعد از مصدومیت پوگبا شرایط برای ما بد شد.

این هفتمین برد پیاپی منچستریونایتد در ورزشگاه خانگی خود یعنی اولدترافورد در لیگ برتر بود. بعد از سال ۲۰۱۳ که تیم سر الکس فرگوسن به ۱۲ برد خانگی در لیگ برتر رسیده بود، این بهترین آمار تیم یونایتد محسوب می شود. 

سرمربی یونایتد درباره بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به ترکیب اصلی نیز گفت: بازگشت بازیکنان مصدوم همیشه زیبا است. درباره زلاتان نیز شرایط همین طور است. او مصدومیت بدی داشت و حالا همه خوشحالیم که او توانسته بار دیگر به فوتبال بازگردد. 

منچستریونایتد حالا باید خودش را برای بازی با بازل سوئیس در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند که در زمین حریف برگزار می شود. یونایتد در صورت کسب یک تساوی هم صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی می کند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار