کد خبر: 881543
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
فرماندهي نیروی انتظامي استان اصفهان
هرچه که با مجموعه مفاهیم دینی و قرآنی مانوس باشیم و این موضوعات را دنبال کنیم، طبیعتاً روحیه شاداب تری خواهیم داشت و بدون شک این برکات در روحیه کارکنان نیروی انتظامی، عملکرد بهتر آن ها در ماموریت ها و همچنین صیانت نفس آن ها منعکس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی ويژه كاركنان و بازنشستگاه فرماندهی انتظامی استان اصفهان و خانواده هاي آنان  اظهار کرد : نیروی انتظامی به دلیل نوع ماموریتی که دارد و میزان آسیب هایی که می تواند متوجه کارکنان آن باشد، همیشه نیازمند ایجاد یک فضای دینی و انقلابی در درون خود است.

سردارمهدی معصوم بیگی گفت : به همین منظور، کلاس های حفظ قرآن و آموزش مفاهیم قرآنی در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته و خوشبختانه فعالان قرآني مجموعه انتظامی استان از رتبه هاي بالايي در سطح كشور برخوردارند.

وی تصریح کرد: هرچه که ما با مجموعه مفاهیم دینی و قرآنی مانوس باشیم و این موضوعات را دنبال کنیم، طبیعتاً روحیه شاداب تری خواهیم داشت و بدون شک این برکات در روحیه کارکنان نیروی انتظامی، عملکرد بهتر آن ها در ماموریت ها و همچنین صیانت نفس آن ها منعکس خواهد شد.

سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان ابراز داشت : ارتقاي معنويت كاركنان و تقويت فضاي ديني و قرآني در مجموعه فرماندهي انتظامي استان را جزو اولويت هاي اصلي اين فرماندهي عنوان و اذعان کرد: هرچه این فضا را در بين كاركنان تقويت کنیم، اثرات مثبت تری را در در عملکرد آنان مشاهده خواهيم كرد.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت : 300 نفر از برترين هاي قرآني پليس استان در رشته هاي قرائت، ترتيل، حفظ و مفاهيم براي اعزام به مسابقات كشوري نيروي انتظامي به رقابت  خواهن پرداخت.

حجت الاسلام محمد حسین عادل پور بیان داشت : در زمينه ترويج فرهنگ قرآني در نیروی انتظامی استان دو فعالیت عمده انجام شده كه يكي از آنها برگزاري مسابقات قرآن است که به طور مستمر و در رشته های مختلف در طول سال برگزار می شود.

وی  تصریح کرد: افراد برتر این مسابقات نیز به عنوان نماینده استان به مسابقات قرآن نیروی انتظامی كه در سطح ملي برگزار مي شود اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام عادل پور اظهار داشت: بخش دیگر فعالیت های قرآنی نیروی انتظامی به آزمون حفظ قرآن اختصاص دارد که از سال 91 آغاز شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب كاركنان پليس استان و خانواده هاي آنان از مسابقات حفظ قرآن گفت: سال گذشته تعداد سه هزار و 500 نفر در آزمون حفظ يك جزء، سه جزء و پنج جزء قرآن كريم كه با حضور داوران ملي از سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد شركت كردند و به حمد الله هزار و 700 نفر آن ها موفق به اخذ نمره قبول شدند.

حجت الاسلام عادل پور تاکید کرد: سازمانی که تمام وقت كاركنان آن صرف ماموریت های سخت و حساس می شود ، حفظ قرآن می تواند محافظی در برابر آسیب های روحی كاركنان باشد.

وی یاد آورشد: قرآن سرپناه امنی برای انسان در شرایط سخت است و همه کسانی که می خواهند در فضایی سالم زندگی کنند باید به قرآن تمسک جویند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه گفت: به لطف خدا در حال حاضر فضایی معنوی در نیروی انتظامی شکل گرفته و جایگاه قرآن در این سازمان به حمدالله جایگاه مناسبی است و آثار و برکات آن نیز در روحیات خانواده ها و کارکنان قابل مشاهده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار