کد خبر: 881534
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان
سازمان آب وفاضلاب استان اصفهان شبکه های آبرسانی شهر سرپل ذهاب زلزله زده را در عملیاتهای« آبرسانی ، کنترل کیفی ، تعمیرات و نشت گیری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب» مد یریت و دررسیدگی به امور آب شرب این شهر پیشگام شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به منظور کمک به زلزله زدگان سومین گروه( تیم کارشناسان و نیروهای واکنش سریع ) در غالب ۲۵ نفر نیرو جایگزین اکیپ های قبلی شدند تا ضمن تثبیت وپشتیبانی اقدامات انجام شده  عملیات (آبرسانی ، کنترل کیفی ، تعمیرات و نشت گیری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب) انجام گیرد .

از زمان اعلام ماموریت به آبفا استان اصفهان تیم های واکنش سریع ضمن آماده باش به مدت یک هفته در سه کاروان با خودروها و تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده ، محل مأموریت تعیین شده اعزام شدند .

تامین و توزیع و انتقال آب شرب نیمی از شهر سر پل ذهاب به این شرکت محول شده که با اقدامات به موقع تیم های اعزامی ، تعمیرات و نشتی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب انجام و اصلاح گردید 

در بخش فاضلاب برق تصفیه خانه فاضلاب در طول مسیر بررسی وبا رفع عیب توسط اکیپ برق ٬تصفیه خانه در مدار قرار گرفت . پس از انجام ماموریت محوله در شهر سر پل ذهاب٬ تیم های عملیاتی به روستاها ٬ محله های دیگر  شهر  وپشتیبانی از اکیپهای مستقر بصورت پراکنده اعزام گردیدند .

همینطور به دلیل زمین لرزه که باعث کدورت و گل آلود شدن محل تامین آب ( چشمه ) از اعماق زمین گردیده ، با  طرح  و اقدامات انجام شده میزان کدورت کمتر  و برای پایداری شرایط ، آموزشهای لازم به اپراتورها ارائه و برای پایدار شدن شرایط ، نیروهای تازه نفس اعزام شدند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر