کد خبر: 881526
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
معاون دادگستری استان اردبیل:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: ۷۰بیش از 70 درصد تصادفات در شمال استان اردبیل رخ می‌دهد.

‌به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،  یوسف  خدادادی در جلسه کارگروه وضعیت امنیتی پیشگیری و کاهش تصادفات و سوانح در اردبیل اظهار داشت: در سال 91 به تعداد 105 نقطه حادثه‌خیز در استان وجود داشت که در حال حاضر 25 نقطه حادثه‌خیز در استان باقی مانده که هشت نقطه حادثه‌خیز اولویت‌دار با تخصیص اعتبارات ملی و استانی تجهیز می‌شود.

وی از کاهش 30 درصدی تلفات فوتی ناشی از تصادفات در استان خبر داد و افزود: با این حال در هفت ماهه نخست امسال 18 درصد افزایش تصادفات داشتیم و آمار مصدومان نیز 9 درصد افزایش یافته ‌که خوشبختانه به دلیل اقدامات مناسبی که در حوزه ایمن‌سازی جاده‌ها و خیابان‌ها انجام شده تعداد فوتی‌های استان کاهش یافته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز استان نیز به همین منظور با جدیت و اولویت مبنای کار قرار گرفته است چرا که تبعات مختلف تصادفات در جامعه باید مورد بررسی قرار بگیرد و تنها خود تصادف موضوعی نیست که در ظاهر قضیه با آن روبه‌رو هستیم.

خدادادی بیان کرد: متاسفانه تصادفات تبعات جانی، مالی و اقتصادی به دنبال دارد که باید اقدامات پیشگیرانه و راهکارهای مناسبی در این زمینه انجام شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دست یابیم و از عواقب آن نیز بکاهیم.

وی تصریح کرد: توسعه بزرگراه در استان نیز از مواردی است که حائز اهمیت بسیار است و انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و مردم مطالبه‌گری داشته باشند چرا که این پروژه جزو مطالبات مردم محسوب می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که  70 درصد تصادفات در شمال استان رخ می‌دهد گفت: ارائه راهکارهای اساسی و اقدامات لازم در این زمینه امری لازم و ضروری است که باید ورد توجه واقع شود تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر