کد خبر: 881522
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: کارخانه‌های صنایع تبدیلی کشاورزی در اردبیل احداث می‌‌شود.

‌به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان گرمی و بیله‌سوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت اجرای طرح شبکه پایاب گیلارلوی گرمی است که برای این پروژه 10 میلیارد تومان اختصاص یافته و بعد از بهره‌برداری 630 هکتار از اراضی دیم شهرستان گرمی به آبی تبدیل می‌شود.

وی گفت: این یک فرصت مناسب برای ایجاد تحول در صنعت کشاورزی منطقه خواهد بود که کشاورزان باید از فرصت ویژه‌ای که دولت برای اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای و نوین با پرداخت کمک  بلاعوض و تسهیلات بانکی فراهم کرده، استفاده کنند.

استاندار اردبیل در بازدید از سدتازه کند انگوت شهرستان گرمی افزود: سدتازه‌کند و عمارت شهرستان گرمی از جمله طرح‌های بزرگ آبی کشور است که قطعا با بهره‌برداری از این سدها، کشاورزی منطقه در حد قابل توجهی توسعه می‌یابد که احداث کارخانه‌های صنایع تبدیلی کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد.

بهنام‌جو تصریح کرد: عملیات اجرایی سدها تازه‌کند انگوت و عمارت در حال حاضر به صورت سه شیفته کار می‌شود که امیدواریم طرح احداث تصفیه‌خانه و شبکه پایاب سدهای تازه کند انگوت و عمارت همزمان با احداث ساختمان سد اجرا شود تا با تکمیل سدها شاهد بهره‌برداری کامل از این سدها باشیم.

وی در بازدید از طرح زهکشی اراضی شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: طرح زهکشی اراضی بابک شهرستان بیله سوار به مساحت 340 هکتار با اعتبار  7 میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجرا می‌باشد.

استاندار اردبیل در این سفر، از پروژه‌های راهسازی اردبیل - مش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر