کد خبر: 881508
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
اداره کار وامور اجتماعی گلستان
مازندرانی مدیر کل تعاون وامور اجتماعی گلستان از اختصاص 300 میلیارد تومان در بخش اشتغال روستایی به گلستان خبر داد

سعید مازندرانی اظهار کرد: با اعلام وزیرتعاون کار به زودی بحث اشتغال روستایی در کشور آغاز می شود و حدود12 هزار میلیارد تسهیلات برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سهم استان گلستان از این تسهیلات 300 میلیارد تومان  ودر بحث بودجه کشور هم سهم استان گلستان 427 میلیارد تومان است.

مازندرانی با اشاره به اینکه ظرفیت های فراوانی در رامیان وجود دارد، بیان کرد: در شهرستان رامیان در بحث تعاون مشکلاتی وجود دارد و از رئیس جدید تقاضا دارم با جدیت در این زمینه فعالیت کند.

وی گفت: صنایع دستی، تولیدات دارویی و فعالیت های مرتبط با آیتی و کارهای نو در اولویت قرار گیرد چراکه متقاضی زیادی دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: زنان بی سرپرست وسرپرستان خانواده زیادی هستند که به این مشاغل احتیاج دارند وما باید با اعطای تسهیلات اشتغال پایداری برایشان به وجود بیاوریم.

مازندرانی از فرماندار رامیان خواست کمیته ای برای نظارت استفاده از تسهیلات در رامین برقرار شود و ادامه داد: بحث قوانین کار، مسائل مربوط به کارگران و ایمنی در کار با توجه به مشکلاتی که در معدن با آن مواجه بودیم در اولویت قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: بازرسی مداوم ازکارگاه ها انجام شود و ما باید همواره پاسخگوی کارگران و خواسته های آن ها باشیم.

مازندرانی یادآور شد: ضمن همکاری و هماهنگی با شورای شهر و شهرداری به مشکلات کارگران رسیدگی شود و کلاس های افزایش مهارت زندگی و ... به صورت مستمر برای کارگران برگزار شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر