کد خبر: 881500
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تاکنون 130نیروی بسیجی این استان برای کمک و ارایه خدمات به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شدند.
 سرهنگ منصور شوقانی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان بسیج علمی پژوهشی سمنان افزود: تاکنون بیش از هشت هزار کیلوگرم آب معدنی ،البسه گرم و پتو با همکاری پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مساجد جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
وی با بیان این که، رسیدگی و ارایه خدمات به مردم در پنج روستا در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب برعهده سمنان است اظهارداشت: جمع آوری و توزیع کمک های مردمی و کمک رسانی به زلزله زدگان برخی از خدمات بسیج در گام اول است.
وی با اشاره به سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته بسیج ادامه داد : امسال بیش از یکهزار و 200 برنامه ویژه هفته بسیج در استان برگزار می شود.
سرهنگ شوقانی اضافه کرد: برنامه های ویژه هفته بسیج در پنج محور، شامل اقتصاد مقاومتی ،محرومیت زدایی ،علم و دانش پژوهی دفاع امنیتی و ایمنی برگزار می شود وهدف اصلی بسیج خدمت رسانی به مردم،محرومیت زدایی و بدون هیچ گونه گرایش سیاسی است.
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اعزام بیش از یکهزار گروه جهادی به مناطق محروم از برنامه های کشوری این نهاد است که از استان سمنان بیش از 500 گروه در این طرح شرکت می کنند.
وی از اعزام 350 دانش آموز در یکم آذر امسال در قالب طرح راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد و تصریح کرد: تا پایان بهمن ، سه هزاردانش آموز دختر و پسر در غالب طرح راهیان نور اعزام خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار