کد خبر: 881496
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
شهردار تبریز عنوان کرد؛
شهردار تبریز، حفاظت از کاربری‌ فضای سبز را از اولویت‌های اجرایی شهر خواند و افزود: در چند روز گذشته، عملیات اجرایی دو بوستان محله‌ای در سطح شهر آغاز شده که از اراده مدیریت شهری نسبت به فضای‌سبز حکایت دارد.
مهندس ایرج‌ شهین‌باهر، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بوستان محله‌ای باغ توت گلگشت، با بیان این مطلب اظهار داشت: باغ توت گلگشت از فرصت‌های مهم توسعه فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز تملک شده‌‌است.

وی با اشاره به این‌که اجرای این تملک، مانع از تخریب باغ شده است، گفت: با تملک این مجموعه، درختان ارزشمند و قدیمی باغ، حفظ و فرصت مهمی برای توسعه فضای سبز و ایجاد موقعیت نشاط‌ بخش در این مسیر ایجاد شده‌است.

شهین‌باهر تصریح کرد: با توجه به مجاورت محدوده گلگشت با مراکز متعدد درمانی، احداث این بوستان، نقش کارساز در سهولت انتظار و رفاه مراجعان خواهد شد.

وی بر لزوم تسریع در عملیات عمرانی پارک تاکید کرد و افزود: سعی خواهد شد پارک، با حفظ فضای بکر و ایجاد برخی زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی، در اسرع وقت تکمیل شده و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که در روزهای گذشته، عملیات اجرایی بوستان محله‌ای ستارخان در حوزه منطقه ۴ آغاز شده‌است، گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، برنامه اجرایی و عمرانی شهر را با دو پروژه فضای‌سبز آغاز کرده‌ایم؛ این امر از اراده شهرداری تبریز برای حفاظت از فضای سبز حکایت دارد و در آینده با تکمیل کاربری‌های مشابه، روند مطلوب‌تری خواهدداشت.

باغ توت گلگشت، از مهم‌ترین پروژه‌های فضای‌سبز است که توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع تملک شده‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر