کد خبر: 881493
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت:تلاش می‌کنیم دو قطعه از آن امسال و مابقی در هفته دولت سال بعد به افتتاح برسد که مهم‌ترین آن بزرگراه اهر - تبریز است چرا که اصلی‌ترین زیرساخت تولید و صادرات توسعه راه‌های ارتباطی است.
مجید خدابخش  در حاشیه سفر به شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارهای خوبی در شهرستان اهر شروع‌ شده و در حال برنامه‌ریزی است، اظهار داشت: ظرفیت‌های خوب شهرستان اهر اقتضا می‌کند تا زیرساخت‌ها را به‌ سرعت تأمین کنیم و مهم‌ترین زیرساختی که باید تهیه کنیم این بوده که تلاش می‌کنیم دو قطعه از آن امسال و مابقی در هفته دولت سال بعد به افتتاح برسد که مهم‌ترین آن بزرگراه اهر - تبریز است چرا که اصلی‌ترین زیرساخت تولید و صادرات توسعه راه‌های ارتباطی است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح اورژانس،NICU و ICU نوزادان بیمارستان اهر افزود: ایجاد چنین بخشی قابل قدردانی است چرا که وجود چنین بخش‌هایی با استانداردهای بین‌المللی ضروری بوده و اینکه امکانات نه‌ تنها در اختیار مردم شهرستان اهر قرار می‌گیرد بلکه مردم دیگر شهر‌ها نیز از این امکانات می‌توانند بهره‌مند شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص اهداف سفر به شهرستان اهر تأکید کرد: طی این سفر مبحث اصلی استفاده از جوانان غیور و متفکر منطقه و ظرفیت‌های فوق‌العاده در بخش کشاورزی، دامی و باغی منطقه برای رفع بخشی از مشکلات بیکاری جوانان بود.

وی اظهار کرد: یقیناً با حمایت از سرمایه‌گذاری و وظیفه‌ای که ادارات استان به عهده‌ دارند، اگر این تلاش‌ها را با هم پیش ببریم، می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

خدابخش در رابطه با بحث وام سرمایه‌گذاری در روستاها و مناطق عشایری بیان کرد: خوشبختانه وام 1.5 میلیارد دلاری که مجلس برای سرمایه‌گذاری در روستاها،مناطق عشایری و شهرهای زیر 10 هزار نفر تصویب کرده بود، ابلاغ‌ شده و سهم استان آذربایجان‌شرقی از محل این وام 800 میلیارد تومان است که وامی ارزان‌ قیمت و 6 درصدی است.

وی ادامه داد: از جوانان دعوت می‌کنیم در حوزه کشاورزی و گردشگری و سایر حوزه‌های مورد نظر و اولویت‌دار با توجه به اینکه وام ارزان‌قیمتی است، در راستای توسعه روستاها تلاش کنند.

خدابخش تأکید کرد: البته کمک‌های دیگری هم می‌توانیم به سرمایه‌گذاران در این حوزه بکنیم و قطعاً با جذب این اعتبارات شاهد توسعه و اشتغال جوانان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر