کد خبر: 881489
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیر کل بهزیستی اصفهان :
مردم نوع‌دوست اصفهان با همدلی و صمیمت دل برای اهدای کمک‌های خود به مردم مناطق زلزله‌زده مشارکت داشته‌اند وبهزیستی اصفهان 28 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان را فعال کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان،با اشاره به دلسوزی مردم اصفهان به مردم داغدارکرمانشاه و التیام دهی به مصیبت زدگان از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی جمع آوری شده در بهزیستی اصفهان برای مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشوراظهار داشت : مردم نوع‌دوست اصفهان با همدلی و صمیمت دل برای اهدای کمک‌های خود به مردم مناطق زلزله‌زده مشارکت داشته‌اند وبهزیستی اصفهان 28 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان را فعال کرده است.

سعید صادقی گفت : تاکنون هفت محموله از کمک‌های مردمی که شامل اقلام نو و حاوی مواد غذایی، پوشاک برای کودکان، شیر خشک، چادر، لوازم بهداشتی و کمک توان‌بخشی برای کودکان بی‌سرپرست و معلولان حادثه‌دیده در کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی ارزش ریالی این کمک‌ها را حدود چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نزدیک به 400 میلیون ریال هم در این مدت واریز نقدی مردم به شماره‌حساب‌های اعلامی بوده است.

مدیرکل بهزیستی اصفهان، با اشاره به آمادگی مددکاران و روانشناسان بهزیستی اصفهان برای عزیمت به مناطق زلزله‌زده، گفت: بیش از 150 نفر از روانشناسان و مددکاران اجتماعی که دوره‌های خاصی در حوزه مداخلات پس از بحران و کاهش تألمات روحی، روانی و اختلالات روان‌شناختی دیده‌اند، برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در صورت اعلام نیاز این متخصصان از سوی مدیریت بحران و بهزیستی کشور برای حضور در مناطق آسیب‌دیده، آن‌ها به‌تدریج حضور پیدا خواهند کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر