کد خبر: 881485
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان :
با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی، جهت اعزام نیرو برای بازسازی مناطق زلزله زده اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: نواحی مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم زلزله‌زده، از قبیل پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو را توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی، جهت اعزام نیرو برای بازسازی مناطق زلزله زده اقدام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: در همین راستا تاکنون 67 خودرو کامیون و کامیونت حاوی مواد غذایی، دارو، وسایل گرمایشی، پوشاک و ... از سراسر استان از طریق نواحی مقاومت جمع‌آوری و از 22 آبان‌ماه به سمت مناطق زلزله‌زده اعزام شده که این روند تا روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

 سردار سلیمانی  در پایان گفت: سه روستای مرشاعه، بزمیرآباد و فرج امام در دهستان پشت تنگ به سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان واگذار شده که تمام مباحث اسکان، تغذیه و نگه داری و بیماران در این منطقه به عهده سپاه استان اصفهان است که در این راستا بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان در این منطقه مستقر شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار