کد خبر: 881476
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
مدیر پروژه شهرک سلامت:
شهرک سلامت یکی از ابر پروژه های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان محسوب می شود که با مشارکت شهرداري و بخش خصوصي در ۵ فاز تعريف شده است.

مدیر پروژه شهرک سلامت گفت: فاز دوم شهرک سلامت تاکنون ۸۹درصد پیشرفت داشته و تا پایان سالجاری تکمیل مي شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، شهرک سلامت می تواند در افزایشکیفیت فضای فيزيکي و استاندارد سازي فضاهاي درماني تاثيرگذار باشد و براساس آن نيز مي توانيم به اهدافي همچون کاهش تعداد مطب هاي موجود در مرکز شهر و كاهش حجم بار ترافيكي در مناطق مركزي دست پيدا كنيم.

از سویی احداث این طرح در جذب توریسم درمانی بسيار تاثيرگذار است و همه جانبه بودن و در برگيري تمامي راهکارهاي درماني از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد اين پروژه شاخص است.

در ماه گذشته فاز اول پروژه شهرک سلامت با حضور وزیر بهداشت، استاندار اصفهان، شهردار و اعضای شورای شهر دوره چهارم به بهره برداری رسمی رسيد و اکنون عمليات اجرايي فاز دوم در مراحل پاياني قرار دارد.

رضاهیبتی مدیر پروژه شهرک سلامت در این باره اظهار کرد: شهرک سلامت  به منظور دسترسی آسان شهروندان به امکانات بهداشتي درماني در ضلع شرقي اتوبان شهيدآقابابايي و در مجاورت حلقه سوم ترافيکي شهر جانمايي شد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث شهرک سلامت در سال ۹۰ برزمین زده شد، افزود: برای اجرای اين پروژه که با مشارکت بخش خصوصي در دست اجراست، بيش از يك هزار ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرپروژه شهرک سلامت با اشاره به اینکه پروژه در ۵ فاز اجرایی می شود، تاکيد کرد: عمليات اجرايي شهرک سلامت با بروزترين و استانداردترين مصالح انجام مي شود.

هیبتی تصریح کرد: فاز اول شهرک سلامت شامل کلینیک هاي تخصصي، فروشگاه هاي طبي، مطب ها و غيره به بهره برداري رسمي رسيد.

مدیر پروژه شهرک سلامت با بیان اینکه هم اکنون احداث فاز دوم شهرک سلامت در دست اجراست، عنوان کرد: این پروژه نیز با مساحت ۴۶ هزار متر مربع تاكنون ۸۹ درصد پيشرفت داشته است و تا پايان سالجاري تكميل مي شود.

وی ادامه داد: فاز دوم شهرک سلامت نیز به مراکزی همچون آزمایشگاه ، توانبخشی ، سالن کنفرانس و تصويربرداري که بزرگترين تصويربرداري پزشکي درسطح خاورميانه به شمار مي رود اختصاص يافته است، همچنين اين پروژه مجهز به مركز جامع پرتوپزشكي مانند راديولوژي تمام ديجيتال، راديوتراپي، شيمي درماني و آزمايشگاههايي با فناوري هاي مدرن تشخيص طبي بر اساس استانداردهاي ملي و بين المللي، داروخانه و غيره است.

مدیر پروژه شهرک سلامت با اشاره به تکمیل فاز سوم طرح عنوان کرد:‌ فاز سوم طرح شامل احداث پارکینگ با ظرفیت پارک ۷۰۰خودرو است كه این فاز نيز تكميل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فاز چهارم هتل احداث می شود،‌ گفت: در فاز پنجم نیز بیمارستاني مدرن مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني با اعتبار ۲۲۰ ميليون يورو احداث مي شود.

هیبتی با بیان اینکه این طرح نخستين شهرک سلامت کشور محسوب مي شود، تاکيد کرد: مجريان شهرك سلامت اصفهان بر آن هستند تا مركزي مجهز در شهر اصفهان به وجود آورند كه الگويي براي ديگر شهرهاي ايران نيز باشد.

وی تاکید کرد: احداث این شهرک با توجه به ایده منحصر به فرد، در جذب توریسم درماني موفق ترين طرح خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر