کد خبر: 881449
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
معاون مسافری راه‌آهن:
معاون مسافری راه‌آهن با تکذیب شایعه خروج قطار تهران_ تبریز از ریل گفت: خانواده ها نگران نباشند زیرا تمام قطارها و مسافران داخل آن در صحت و سلامت کامل بوده و اصلا گزارش هیچگونه اتفاقی از کنترل مرکزی داده نشده است.

موسوی با تکذیب شایعه خروج قطار تهران_ تبریز از ریل اظهار داشت: این موضوع شایعه ای بیش نبود.

وی با بیان اینکه اگر چنین موضوعی اتفاق می افتد تا الان به بنده اطلاع داده بودند، گفت: چنین موضوعی اشتباه بوده و شایعه ای بیش نیست.

معاون مسافری راه‌آهن ابراز کرد: خانواده ها نگران نباشند زیرا تمام قطارها و مسافران داخل آن در صحت و سلامت کامل بوده و اصلا گزارش هیچگونه اتفاقی از کنترل مرکزی داده نشده است.

در ادامه گفت وگو معاون مسافری راه‌آهن با بررسی و چک دوباره تمام خطوط ریلی، خاطرنشان کرد: طبق آخرین اخبار هیچگونه قطار در مسیر تبریز به تهران یا بالعکس دچار سانحه و یا خروج از ریل نشده است و با قاطعیت این موضوع را تکذیب می کنم.

در ادامه اسکندریان مدیر روابط عمومی راه آهن استان آذربایجان شرقی  با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر خروج قطار از ریل، اظهار داشت: طبق بررسی صورت گرفته تمام ۶ خط قطار استان آذربایجان شرقی در صحت و سلامت بوده و اصلا اتفاقی برایشان نیافتاده است.

وی افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی شایعه ای بیش نبوده و خانواده ها نگران نباشند.

اسکندریان بیان داشت: با بررسی کنترل مرکزی موضوع خروج از ریل صحت ندارد و لطفا افراد منتشر کننده اکاذیب دست به نشر چنین اخباری نزنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر