کد خبر: 881361
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران
مدیر عامل آبفای جنوب غربی استان تهران ، گفت :با هدف ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی مشترکین در شهر چهاردانگه ،سه حلقه چاه در این شهر حفاری و به بهره برداری رسید. ابوالفض
 : ل صدرائیه مدیر عامل آبفای  جنوب غربی استان تهران ،اظهارداشت: درراستای ارتقا ء کمی و کیفی  آب آشامدینی مشترکین 3حلقه چاه در منطقه چهاردانگه با اعتباری معادل 26 میلیارد ریال ، حفاری و تجهیز و آماده بهره برداری شده است . 
 صدرائیه افزود: در شهر چهاردانگه با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته و توسعه محدوده شهری یکی از شهر های پرجمعیت  سکونتی بوده که علاوه برآن چندین  شهرک  و واحد صنعتی و تجاری  در آن مستقر و مشغول فعالیت  هستند .
وی افزود: در راستای تثبیت فشار و ارتقاء کمی و کیفی آب شرب  مشترکین ونیز پیشگیری از هر گونه کمبود احتمالی آب شرب مخصوصا در ایام پیک مصرف عملیات حفاری چندین  حلقه چاه در این شهر در دست انجام  قرار گرفته است . 
 صدرائیه با اشاره به مشخصات  فنی این پروژه ها ، تاکید کرد: پروژه حفاری و تجهیز سه حلقه چاه در شهر چهاردانگه شامل تملک زمین ، حفاری ، تجهیز و برق رسانی چاهها از اوایل شهریور ماه سال  جاری آغاز شده و در حال حاضر با اتمام حفاری و آبدهی 54 لیتر بر ثانیه آماده بهره برداری شده است .
وی افزود : پس از انجام  مراحل پمپاژ  آزمایشی و تست های کنترلی کیفت و بهداشتی ، چهاهای حفر شده وارد شبکه آنتقال آب منطقه رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت . 
رئیس هیئت مدیره آبفای جنوب غربی بیان کرد  : با توجه به بررسیهای بعمل آمده و مطالعات صورت گرفته انتظار می رود ،با اتمام و بهره برداری از این سه حلقه چاه  در مجموع120  لیتر بر ثانیه به میزان آب آشامیدنی موجود در چهاردانگه افزوده شود . 
 صدرائیه خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی مشترکین تحت پوشش شرکت در شهرستانهای اسلامشهر و بهارستان ،مطالعات و  مقدمات لازم برای  حفر و راه اندازی 6 حلقه چاه در آغاز شده که عملیات حفاری و تجهیز این چاههای جدید و بهارستان ، قبل از اتمام سال جاری انجام خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر