کد خبر: 881335
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
رئیس اداره نظارت بر طرح‌های شرکت آبفار استان بوشهر از اختصاص و ابلاغ ۸۷۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی استان بوشهر خبر داد.

محمدجواد نوروزی گفت: از این میزان 390 میلیارد ریال اعتبارات ملی، 240 میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه و مابقی از محل صندوق توسعه ملی بصورت نقدی تامین می شود.

وی از تخصیص اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌‌های آبرسانی روستایی خبرداد و بیان کرد:از مجموع اعتبارات یاد شده تاکنون 50 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی تخصیص یافته است.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های شرکت آبفار استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در نقاط مختلف روستایی استان بوشهر در حال اجرا است تصریح کرد: اکثرپروژه‌های اجرایی شامل نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب درروستاهای استان بوشهر است.

نوروزی، مجموع اعتبارت ملی و استانی این شرکت را 870 میلیارد ریال دانست و خاطر نشان کرد: اعتبارات ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر 390 میلیارد ریال است 240 میلیارد ریال آن در قالب اسناد خزانه و مابقی از محل صندوق توسعه ملی بصورت نقدی تامین می‌شود.

وی درخصوص اعتبارات استانی شرکت و آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: ازاعتبارات استانی نیز 400 میلیارد ریال اعتباردرکمیته های برنامه‌ریزی شهرستان و 75 میلیارد ریال اعتبار درسطح استان مصوب شده است.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های شرکت آبفار استان بوشهر با اشاره به کمبود بارندگی‌های در استان تصریح کرد: مشکل آب به نگرانی جدی برای مردم روستاهای این منطقه تبدیل‌شده است که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بسیاری از این مشکلات رفع شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار