کد خبر: 881332
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که در حال برآورد و مطالعه‌ یک پروژه‌ آب‌رسانی بزرگ در شهرستان باشت هستیم، گفت: در این پروژه بزرگ آب‌رسانی، 33 روستا با جمعیتی حدود 2500 نفر از محل منابع بنیاد برکت خدمات‌دهی می‌شوند.

فیض الله پاسره ادامه داد: 22 پروژه‌ی آب‌رسانی با اعتبار 140 میلیارد ریال به همت بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان تعریف شده که با اتمام آن‌ها 60 روستا با جمعیتی افزون‌بر 6 هزار و 200 نفر از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌ آب‌رسانی روستای دلی رباط به نمایندگی از پروژه‌های آب‌رسانی بنیاد برکت، کلنگ‌زنی می‌شود.

پاسره با بیان این‌که اجرای 3 کیلومتر خط لوله و شبکه‌ توزیع و احداث یک باب مخزن به حجم 100 متر مکعب بخش‌هایی از عملیات عمرانی این پروژه است، ادامه داد: در شهرستان باشت هم‌اکنون 3 پروژه در دست اجرا بوده که با اجرای 22 کیلومتر خط لوله و شبکه‌ توزیع، 4 باب مخزن به حجم 1100 مترمکعب در نهایت 5 روستا با جمعیت حدود 800 نفر را برخوردار می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که در حال برآورد و مطالعه‌ یک پروژه‌ آب‌رسانی بزرگ در شهرستان باشت هستیم، تصریح کرد: در این پروژه‌ی بزرگ آب‌رسانی، 33 روستا با جمعیتی حدود 2500 نفر از محل منابع بنیاد برکت خدمات‌دهی می‌شوند.

پاسره تصریح کرد: در سال 95 قریب به 380 میلیارد ریال بودجه از محل صندوق توسعه‌ ملی تخصیص داده شد که از منافع آن 18 مجتمع بزرگ آب روستایی و 8 پروژه‌ی تک روستایی تعریف و عملیاتی شد و در نهایت 107هزار نفر معادل یک سوم جمعیت روستایی استان منتفع شدند.

وی ادامه داد: برای امسال نیز حدود 130 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه‌ ملی برای آب‌رسانی روستایی استان پیش‌بینی شده که با تخصیص این مبلغ و هم‌چنین کمک بنیاد برکت، پروژه‌های خوبی در زمینه‌ آب روستایی عملیاتی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار