کد خبر: 881310
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
معاون وزیر نیرو با حضور در کمیسیون انرژی مجلس از وضعیت برق مناطق زلزله‌زده گزارش داد.
تسنیم: معاون وزیر نیرو با حضور در کمیسیون انرژی مجلس از وضعیت برق مناطق زلزله‌زده گزارش داد.

کوروش کرم‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: در این جلسه لایحه دولت به منظور تدوین اساسنامه جدید شرکت توانیر بررسی شد.

وی در توضیح این لایحه گفت: در لایحه مذکور دولت خواستار این بود که اختیارات مجلس در مورد تغییر اساسنامه توانیر از حوزه مجلس به دولت منتقل شود، گفت: لایحه مذکور به رای نمایندگان گذاشته شد که نمایندگان با تنفیذ اختیارات مجلس به دولت به منظور تغییر و تدوین اساسنامه جدید در اساسنامه شرکت توانیر مخالفت کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه در این جلسه همچنین عملکرد وزارت نیرو در حوزه برق مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به زلزله‌ای که در کرمانشاه رخ داد که سبب درگذشت تعدادی از هموطنان و تخریب منازل و اماکن عمومی شد معاون وزیر نیرو در امور برق گزارشی از وضعیت برق مناطق زلزله‌زده، خسارت‌های وارده، مشکلات به وجود آمده پایدار شدن برق و عدم قطع آن در روز‌های آتی به نمایندگان ارائه کرد.

کرم‌پور حقیقی تصریح کرد: معاون وزیر نیرو عنوان کرد که بخش اعظم برق در استان کرمانشاه وصل بوده و در برخی مناطق مشکلاتی وجود دارد که راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها از سوی اعضای کمیسیون انرژی برای کاهش مشکلات مردم مطرح شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار