کد خبر: 881299
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
معاون مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد
معاون مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان‌شرقی از پرداخت 330 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت در 8 ماه گذشته به شهرداری‌های استان خبر داد.
محمد خراسانی  در آیین معارفه شهردار بناب طی سخنانی از پرداخت 330 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت در 8 ماه گذشته به شهرداری‌های استان خبرداد و  اظهار داشت: مردم باید در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر با شهرداری همکاری کنند و مشارکت داشته باشند و این مشارکت با سفارش و شعار حل نمی شود و تحقق نمی یابد و این زمانی تحقق خواهد یافت که همدلی و همفکری در خود شورا و شهرداری به عینه مشاهده شود.

وی ضمن تأکید بر پرهیز از هرگونه تبعیض در هزینه های شهرداری و شورا تصریح کرد: شهرستان بناب با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود امکان سرمایه گذاری در آن فراهم است؛ از این رو باید از این ظرفیت در راستای عمران و آبادانی و توسعه شهر استفاده و قدم های لازم برداشته شود.

خراسانی سپس با اشاره به کمرنگ شدن سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران گفت: بخاطر برخی مسائل اتفاق افتاده مردم نسبت به شهرداری کم اعتماد شده اند که این موضوع نیاز به بازنگری جدی دارد.

معاون مدیرکل شهر و روستای استانداری آذربایجان شرقی در ادامه به ویژگی های نادر داوودی شهردار بناب اشاره و اظهار امیدواری کرد مردم با همکاری خود با شورا و شهرداری، شهردار بناب را در راستای انجام وظایف و مأموریت های خود یاری و کمک کنند.

در ادامه این آیین فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز با عرض تسلیت به مصیبت دیدگان و بازماندگان حادثه اخیر زلزله در استان کرمانشاه فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشت و با بیان نقش بسیج در کشور گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا فرهنگ بسیج به نسل های بعدی انتقال یابد.

سرهنگ عمران دوستی اذعان کرد: اگر می خواهیم قدرت نرم جمهوری اسلامی را افزایش دهیم باید در جهت اشاعه فرهنگ بسیج گام برداریم و اگر تفکر بسیجی و ولایی در جامعه حاکم باشد، هیچ دشمنی توان تهدید آن کشور را نخواهد داشت.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مردم نوع دوست شهرستان بناب در جریان کمک رسانی به جبهه مقاومت گفت: جا دارد از مساعدت های خیران شهرستان نیز که همواره درکارهای خیر پیشقدم بوده اند، تقدیر و تشکر بعمل آید و به نظر می رسد جای تجلیل از خیران در این شهرستان خالی است که امیدواریم طی برنامه های دیگری از خیران شهرستان تجلیل شود.

این گزارش می افزاید، در ادامه جلسه شورای اداری بناب به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های ولی الهه فرج اللهی فرماندار بناب در برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر از سوی سپاه ناحیه بناب از ایشان تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر