کد خبر: 881287
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: همایش معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران، زمینه‌ساز معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان است.
حسین خواجه بیدختی در دیدار با مدیر عامل صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، افزود: این همایش، فرصت مناسبی را برای معرفی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری استان سمنان فراهم می کند.

وی گفت: از قابلیت‌های این همایش باید برای جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی استفاده کرد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان سمنان نیز با بیان اینکه این همایش با پیگیری وزارت اقتصاد و دارایی، در سطح ملی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش، فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف، با رویکرد ملی و توسط دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

منوچهر صادقی افزود: در این همایش بیش از 100 سرمایه‌گذار خارجی و 300 سرمایه‌پذیر داخلی حضور دارند و هدف از برگزاری آن معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران و جذب سرمایه مستقیم خارجی است.

سرپرست صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور نیز با بیان اینکه این صندوق با توان بالا در این همایش شرکت می‌کند، گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه بناهای تاریخی کشور برای جلب سرمایه‌گذار، در این همایش معرفی می‌شود.

پرهام جانفشان افزود: صندوق احیا، توانایی برگزاری پنل تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری در بناهای تاریخی و گردشگری را در این همایش دارد.

همایش معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران توسط استانداری سمنان و با همکاری فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان از چهارم تا هفتم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز از جمله حامیان استانی برگزاری این همایش ملی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر