کد خبر: 881278
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
وزير ارتباطات با ارائه توضيحات جديدي درباره قيمت‌هاي جديد اينترنت پرسرعت ثابت گفت: با اجراي اين طرح براي كاربران كاهش قيمت حدود ۳۰ درصدي اينترنت پيش‌بيني مي‌شود. 
محمدجواد آذري جهرمي در صفحه اينستاگرام خود به توضيحاتي درمورد قيمت‌هاي جديد اينترنت پرداخت. 
وي با بيان اينكه به نظر مي‌رسد ابهامات زيادي درباره طرح تعرفه جديد اينترنت ثابت (ADSL ) ايجاد شده است، توضيح داد: در قياس با تعرفه قبلي، حداقل حدود ۳۰ درصد كاهش هزينه اينترنت با اجراي اين طرح براي كاربران پيش‌بيني مي‌شود.  جهرمي خطاب به كاربران گفت: اطمينان داشته باشيد كه حتي با وجود مفهوم «مصرف منصفانه» بيش از ۸۰‌درصد كاربران ديگر نيازي به خريد حجم يا پرداخت هزينه اضافه نخواهند داشت. 
وزير ارتباطات افزود: سرعت خريداري شده بايد به وسيله شركت‌ها تضمين شود و اشتراك بين تعداد زياد كاربر در اينجا معنا ندارد. 
آذري جهرمي گفت: كاربران كمي صبوري كنند تا شركت‌ها طرح‌هاي خود را ارائه كنند. اطمينان خاطر مي‌دهم كه ديدگاه‌هاي جمع زيادي از مصرف‌كنندگان لحاظ شده است. 
وزير ارتباطات گفت: نمي‌شود از دولت انتظار اشتغال داشت و همزمان از توليدات بومي حمايت نكرد. جوانان ايراني همواره در عرصه سرويس‌هاي نوين خوش درخشيده‌اند و لايق حمايت‌هاي ما و شما هستند.  به گفته وي، استفاده از سرويس‌هاي ايراني برابر با ايجاد اشتغال براي جوانان اين مرز و بوم است. ما به نوبه خود تلاش كرديم گامي در حمايت از آنها برداريم به حمايت مردم هم مثل هميشه اميد داريم.  جهرمي اظهار اميدواري كرد كه ساير موانع هم به وسيله ديگران به سرعت از جلوي پاي كسب و كارهاي نوپاي ايران برداشته شود تا با همراهي هم يكي از مشكلات مهم كشور كه بيكاري است را رفع كنيم. 

غیر قابل انتشار: ۲۳۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
دروغ است شما همین امروز حجم اینترنت خریداری کنید میبینید نسبت به یک ماه قبل حداقل 15 درصد گرانتر شده است به غیر از اینکه متاسفانه بیشتر شرکت ها از این حجم هم کم میگذارند و دزدی میکنند. اسم سرکت های این قبیل ارائه حدمات را نمیگویم اما اگر خواستید تعرفه 7 شرکت نمایانگر این ازدیاد قیمت است. پس خبر ارزان شدن دروغ است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
بارزترین خصیصه و خصلت دولتین تدبیر،‌ دروغگویی است!! هرگاه سخن از چیزی میگوید مطمئن باشیم که عکس آن میشود! مانند تورم تک رقمی و اشتغال و رشد اقتصادی و ...!! مضحک است سخن از تورم تک رقمی در سالی که فقط سه قلم برنج ایرانی و گوشت و تخم مرغ حدود ۵۰٪ افزایش قیمت داشته!‌ و برای اثبات این دروغ کافی است تعرفه سرویس‌های ADSL خانگی شرکت پارس آنلاین را با سال گذشته مقایسه کنید! ضمن اینکه ترافیک دزدی، کوچکترین تخلف آنهاست!! چنانچه در بررسی مصرف ترافیک من که تنها مصرف کننده آن یک گوشی با تلگرام است، نیمی از ترافیک سالیانه در یک هفته هدر رفت!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار