کد خبر: 881218
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
لیگ یک لیگ آزادگان آلومینیوم اراک نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل مقابل برق جدید شیراز در رده اول باقی ماند.

به گزارش ایسنا در ادامه هفته سیزدهم لیگ آزادگان دو تیم برق جدید شیراز و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل مساوی به پایان رسید. با این نتیجه تیم نفت مسجد سلیمان صدر نشین باقی ماند.

در دیگر دیدار این هفته، تیم‌های راه آهن تهران و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم آلومینیوم بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را شکست دهد و ۱۲ امتیازی شود. گل‌های آلومینیوم را در این بازی، ایمان رئیسی نسب و منصور تنهایی به ثمر رساندند. برای راه آهن نیز محمد امامیان گلزنی کرد. آلومینیوم با این پیروزی موقتا به رده ۱۴ جدول صعود کرد. راه آهن نیز دو امتیازی و در قعر جدول باقی ماند.

همچنین امروز، تیم‌های اکسین البرز و فجرسپاسی شیراز برابر هم قرار گرفتند. این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر اکسین به پایان رسید. تک گل این بازی را محمود مطلق زاده به ثمر رساند. اکسین با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی این هفته، دیدار شهرداری تبریز و خونه به خونه بابل با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

همچنین بازی ملوان و گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل ملوان را پوریا غلامی در دقیقه ۷۶ و برای گل گهر محمد غلامی در دقیقه ۸۰ به ثمر رساندند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار