کد خبر: 881214
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
سردبیر سایت اشتراک گذاری ویدئویی تماشا گفت: یکی از ویژگی های سایت تماشا این است زمانی که کاربر قصد دانلود محتوای تصویری نداشته باشد و تنها به مشاهده آن اکتفا کند، بدون آنکه حجمی از اینترنتش مصرف شود، میتواند این مهم را محقق کند.
سردبیر سایت اشتراک‌گذاری ویدئویی تماشا، در گفت و گو با ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، با اشاره به روند فعالیت های این سایت گفت: در این سایت کاربران داخلی و خارجی روزانه در حوزه های مختلف به اشتراک گذاری محتوای تصویری می پردازند.
وی افزود: محتوای تصویری سایت تماشا در 23 گروه دسته بندی شده است که می توان به گروه هایی همچون گردشگری، هنری، ورزشی، سرگرمی، انیمیشن، فیلم، مادر، نوزاد، طنز، آموزشی، اقتصادی، تاریخ و فرهنگ، موسیقی، بازی، آشپزی و علمی اشاره کرد.
سردبیر سایت تماشا تصریح کرد: 10 هزار و 121 کانال در سایت تماشا ایجاد شده است که محتوای تصویری بارگذاری می کنند. همچنین 20 هزار و 744 کاربر فعال مشغول به فعالیت هستند.
به گفته وی تقریبا بین 1500تا 3000 محتوای تصویری روزانه در سایت تماشا بارگذاری می شود.
وی یادآور شد: روزانه بیش از یک میلیون بازدیدکننده از سایت تماشا انجام می شود.
داوودی اظهار کرد: یکی از ویژگی های سایت تماشا این است زمانی که کاربر قصد دانلود محتوای تصویری نداشته باشد و تنها به مشاهده آن اکتفا کند، بدون آنکه حجمی از اینترنتش مصرف شود، میتواند این مهم را محقق کند.
وی بیان کرد: روزانه چهار برنامه تولیدی در ساعات هشت، دوازده، شانزده و بیست از سایت تماشا پخش می شود. همچنین هم اکنون در حال تولید برنامه های تولیدی برای پخش از سایت هستیم.
داوودی اظهار کرد: اشتراک گذاری ویدئو، ایجاد هویت مجازی محرز شده، در اختیار قرار دادن کانال های رسمی به همراه مکانیزم احراز هویت اشخاص، مجموعه ها، نهادها، درگاه ارائه خدمات وب سرویس به دیگر وب سایت ها و سامانه ها، امکان ایجاد پروفایل کاربری و تهیه لیست از ویدئوهای مورد علاقه، امکان ویرایش و نظارت کاربردی بر محتوای عرضه شده بر روی سامانه، امکان پخش ویدئو به صورت تطبیقی بر مبنای کیفیت ارتباط اینترنت کاربر، امکان اختصاص کانال های ویژه به اشخاص، سازمان ها و مراجع، ارائه اپلیکیشن کاربردی تلفن همراه از جمله ویژگی های سایت تماشا به شمار می رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار