کد خبر: 881205
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
ملی پوشان دسته فوق سنگین تیم وزنه برداری ایران در حاشیه تمرین امروز صراحتا از پس گرفتن عنوان قویترین مرد جهان از رقیب گرجستانی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی وزنه برداری ایران ظهر امروز در حاشیه اردوی آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی آمریکا، تمرینات خود را پیگیری کرد.

در حاشیه این تمرین که در حضور خبرنگاران انجام شد، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی به عنوان ملی پوشان دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران بیشتر مورد توجه بودند.

بهداد سلیمی به عنوان دارنده مدال طلای جهان و المپیک و همچنین سعید علی حسینی به عنوان ملی پوش جوان و باانگیزه ای که به تازگی از بند محرومیت رها شده، روحیه بالایی در تمرینات داشتند و ثابت کردند از هر نظر برای حضور در رقابتهای جهانی آماده اند.

البته این دو ملی پوش قدرتمند و عنوان دار باید در رقابتهای جهانی به مصاف رقیب آماده ای بنام «لاشا تالاخادزه» از گرجستان بروند. همان وزنه برداری که در المپیک قهرمان شد و همچنان به فکر رکوردشکنی و حفظ عنوان قویترین مرد جهان است.

بهداد سلیمی اما در واکنش به حضور در این حریف توانمند معتقد است باید به کمک سعید علی حسینی تاکتیک مناسبی را اتخاذ کرد تا طلسم موفقیت‌های سریالی این حریف شکسته شود.

وی در این خصوص گفت: من و سعید برای غلبه بر این وزنه بردار گرجستانی، ۱۲ حرکت فرصت داریم و او تنها ۶ حرکت دارد، در نتیجه باید با برنامه ریزی و تاکتیک مناسب او را به اشتباه انداخته و از کورس رقابت دور کرد.

بهداد در حاشیه تمرینات امروزش به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: مهم نیست که در اردوهای تیم ملی و در حین تمرینات چه وزنه ای را بالای سر می بریم، مهم آن است که بتوانیم در رقابتهای جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم. در نتیجه توجه مفرط بر روی رکوردهای درون اردویی کار چندان منطقی نیست و باید تمام فکر و ذهن ما به رقابتهای جهانی معطوف باشد.

رقابتهای قهرمانی وزنه برداری جهان در سال ۲۰۱۷ در روزهای ۷ تا ۱۴ آذر ماه در شهر آناهیم لس آنجلس در ایالات کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار