کد خبر: 881199
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در شش ماهه اول سال جاری7 میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان تحت پوشش این کمیته پرداخت شده است.

مهدی سهیلی افزود: وام های کارگشایی که از سوی این کمیته به مددجویان تحت پوشش این کمیته پرداخت می شود یکی از اقدامات اصلی این کمیته در راستای توانمند سازی افراد است.

وی با بیان اینکه بخش حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد 30نوع خدمات مختلف به مددجویان این کمیته ارائه می هد که 11مورد آن به عنوان خدمات اصلی محسوب می شود گفت : حدود 60درصد از اعتبارات کمیته امداد درحوزه سلامت هزینه می شود.

سهیلی بابیان اینکه عمده هدف اصلی کمیته امداد آذربایجان غربی توانمند سازی خانواده ها است گفت: پرداخت وام کارگشایی یکی از راه های توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه های درمانی یکی دیگر ازخدمات مهم کمیته امداد در حوزه سلامت وحمایت از خانواده کمیته امداد است این کمیته به عنوان یکی بیمه پایه به مددجویان خود انواع بیمه های درمانی ارئه می دهد..

معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی به پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان این کمیته اشاره کرد وگفت: سقف این وام 20میلیون تومان است وهمچنن به مددجویان این کمیه تا سقف 1میلیون و500هزار تومان کمک هزینه جهت فراگیری این حرفه پرداخت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار