کد خبر: 881163
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
تیروکمان

میزبان بازی‌های آسیایی 2018 از شیخ احمد خواستار اضافه شدن 11 ماده ورزشی به این بازی‌ها شد که این ماده‌ها برای ورزش ایران بسیار مهم هستند.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش کشور اندونزی اوایل ماه گذشته در نامه‌ای به شورای المپیک آسیا خواستار اضافه شدن 11 ماده ورزشی به بازی‌های آسیایی 2018 شد.

اریک توهیر مسئول کمیته برگزاری بازیهای آسیایی 2018 اعلام کرد این بازی ها قرار است با 40 رشته برگزار شود و تعداد رشته ها به هیچ عنوان نمی تواند تغییری داشته باشد.

وی در گفت وگویی اظهار داشت: 40 رشته با 462 ماده در بازی های آسیایی حضور خواهند داشت.

پیش از این امام نوهراوی وزیر ورزش و جوانان اندونزی اعلام کرده بود این کشور فرصتی خواهد داشت تا در خصوص رویدادهایی که قرار است برگزار شود بازنگری کند.

اوایل ماه اکتبر وزیر ورزش اندونزی نامه ای را به شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک نوشت مبنی بر اینکه 11 ماده در 3 رشته تیراندازی با کمان، صخره نوردی و تکواندو به بازی های آسیایی اضافه شود.

در تیراندازی با کمان، اندونزی خواستار اضافه شدن کامپوند انفرادی مردان، کامپوند انفرادی زنان و میکس شد. همچنین کشور میزبان بازیها درخواست اضافه شدن 4 ماده را در صخره نوردی و 4 ماده در اوزان 54 و 63 کیلوگرم تکواندوی مردان و 46 و 53 کیلوگرم تکواندوی زنان را داشت که قطعا اضافه شدن کامپوند و تکواندو به سود ورزش ایران خواهد بود و ایران در انتظار چراغ سبز شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا است.
انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار