کد خبر: 881136
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری سمینار تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عسگر سنگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سمینار با هدف معرفی و تبیین فرصت های سرمایه‌گذاری و ارائه راهکارهای توسعه صنعت گردشگری برگزار می شود.

وی افزود: آشنایی با اصول و مبانی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری، معرفی مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری و ارائه اطلاعات، مشوق ها و بسته های سرمایه گذاری و تبادل نظر، طرح ایده‌ها و پیشنهادات از اهداف این سمینار یک روزه است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به دعوت از اقشار مختلف جهت حضور در این سمینار اضافه کرد: از جمله مسئولان ارشد استانی، فعالان بخش گردشگری، سرمایه گذاران صنعت گردشگری استان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند به بخش گردشگری، نمایندگان تشکل های مردم نهاد مرتبط با صنعت گردشگری و اعضای اتاق بازرگانی به همراه اعضای کمیسیون گردشگری اتاق مدعوین این سیمنار هستند.

سنگی با تاکید به اینکه گردشگری از محورهای توسعه استان محسوب می شود، بیان داشت: برای حمایت از سرمایه گذاری در این حوزه تسهیلات یارانه دار پیش بینی شده و محدودیتی در معرفی متقاضیان نداریم.

وی به ارائه مشوق های پروانه برای هتل های چهار ستاره و بالاتر اشاره کرد و گفت: معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران پیش بینی شده و اراضی ملی جهت واگذاری نیز داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر