کد خبر: 881131
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: با توجه به این که تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل کم است به همین دلیل از ظرفیت واقعی فرودگاه اردبیل استفاده نمی شود

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرفخرالدین هاشمی در جلسه‌ای مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشت:  با توجه به این که تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل کم است نیاز است در این زمینه شورا و شهرداری اردبیل تلاش خود را برای افزایش پروازها انجام دهد تا بتوانیم از این طریق تعداد پروازها را به حد مطلوب برسانیم.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان مربوطه حمایت‌های لازم را نسبت به افزایش پروازها انجام دهند تا بتوانیم از این طریق با تحقق اجرای طرح‌های توسعه فرودگاه‌های استان و ایجاد زیرساخت‌های موجود و تجهیزات ناوبری فرودگاه به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: متاسفانه در حال حاضر از ظرفیت واقعی فرودگاه به نحو احسن استفاده نمی‌شود که به همین منظور از شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل انتظار داریم نسبت به افزایش پروازها در مسیرهای تهران و عسلویه اقداماتی مناسبی را مبنای کار قرار دهند.

هاشمی بیان کرد: یافتن راهکار مناسب برای تحقق اهداف مورد نظر برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه با حل مشکلات و موانع موجود بسترهای پیشرفت استان را فراهم کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه علاوه بر بهبود وضعیت اقتصادی سبب معرفی مطلوب جاذبه‌های مختلف استان نیز می‌شود که به همین منظور نیاز است همگان تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار ببریم تا بتوانیم به خواسته‌های خود در آینده‌ای نزدیک دست یابیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر