کد خبر: 881129
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب طرح کتاب‌خوانی با شعار آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان در سراسر مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مصطفی کافی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته کتاب در اردبیل اظهار داشت: 830 نمایشگاه کتاب در مدارس استان اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برپا می‌شود.

وی افزود: طرح کتاب‌خوانی با شعار "آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان" نیز در سراسر مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود که امیدواریم دانش‌آموزان در موضوعات مربوط به مطالعه بتوانیم فرهنگ کتابخوانی در بین دانش‌آموزان استان نهادینه کرده و سرانه مطالعه را در مدارس استان در حد قابل توجهی افزایش دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت فرهنگ‌سازی مناسب کتابخوانی در استان در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود تا بتوانیم با رقابتی کردن شرایط موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

کافی بیان کرد: فراگیری اطلاعات کافی در بخش‌های پژوهشی و شفاهی برای دانش‌آموزان یکی دیگر از اهدافی است که در دستور کار قرار داده شده و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه با ارتقای سطح توانایی و علمی دانش‌آموزان برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: استقبال از طرح‌های ابتکاری دانش‌آموزان با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی و دستیابی به بالندگی و رشد فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی برای ما حائز اهمیت است چرا که این موضوع سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر