کد خبر: 881128
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
رئیس اتاق اصناف از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داد.
ایسنا: رئیس اتاق اصناف از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داد.
 
علی فاضلی ظهر امروز (سه شنبه) در حاشیه دهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف در پاسخ به آخرین وضعیت قیمت نان توضیح داد: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار یکی از بحث‌های مطرح شده مربوط به افزایش قیمت نان بود.

وی با بیان اینکه در این زمینه درخواست اتحادیه‌ها افزایش حداقل ۳۰ درصدی قیمت بوده است، اظهار کرد: در جلسه مذکور موافقت شد که افزایش قیمت در حد ۱۵ درصد و به شرط افزایش کیفیت نان باشد.

فاضلی افزود: البته به شخصه به طور ۱۰۰ در صدی مخالف با افزایش قیمت نان بودم و بر این نکته تاکید دارم که نان باید تک‌نرخی باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
بارزترین خصیصه و خصلت دولتین تدبیر،‌ دروغگویی است!! هرگاه سخن از چیزی میگوید مطمئن باشیم که عکس آن میشود! مانند تورم تک رقمی و اشتغال و رشد اقتصادی و ...!! مضحک است سخن از تورم تک رقمی در سالی که فقط سه قلم برنج ایرانی و گوشت و تخم مرغ حدود ۵۰٪ افزایش قیمت داشته!‌ البته برای کسانی که اساساً تخم مرع در سبد غذایی‌شان وجود ندارد سخن از کاهش تورم شاید فانتزی نباشد ولی مردم عادی که ماده اصلی صبحانه، ناهار و شامشان تخم مرغ است، این سخن خنده‌دار است! و از آن خنده‌دارتر،‌ هنوز مصوبه‌ای برای گرانی نان ابلاغ نشده ، ولی چند هفته است که نان گران شده!! یعنی اول گران شد و بعد دولت تصویب کرد!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار