کد خبر: 881060
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
در پي وقوع حادثه تلخ و مصيبت‌بار زمين‌لرزه در غرب كشور كه به جان‌باختن و زخمي شدن جمعي از هم‌ميهنان عزيز انجاميد، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي ضمن تسليت به ملت ايران، تأكيد كردند: همه دستگاه‌هاي لشكري و كشوري با همه همت و امكانات به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند.  
متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
با تأسف و اندوه فراوان خبر زمين‌لرزه در غرب كشور را كه به جان ‌باختن جمعي از هم‌ميهنان عزيز و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميده و خسارات بسياري پديد آورده است، دريافت كردم. وظيفه‌ مسئولان آن است كه در همين اولين ساعات با همه‌ همت و توان به ياري آسيب‌ديدگان به‌ويژه در زير آوارماندگان بشتابند و با بهره‌گيري سريع از همه‌ امكانات موجود از افزايش تلفات جلوگيري كنند. ارتش و سپاه و بسيج با نظم و سرعت به آواربرداري و انتقال مجروحان كمك كنند و دستگاه‌هاي دولتي چه نظامي و چه غيرنظامي همه‌ توان خود را براي ياري آسيب‌ديده‌ها و خانواده‌هاي آنان به صحنه آورند. 

اينجانب از اعماق دل، اين حادثه‌ تلخ و مصيبت‌بار را به ملت ايران به‌خصوص به مردم عزيز استان كرمانشاه و به‌ويژه به خانواده‌هاي مصيبت‌زده تسليت عرض مي‌كنم و متضرعانه از خداوند متعال مي‌خواهم كه اين محنت و رنج را مايه‌ جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پايداري و مقاومت ملت عزيزمان بيفزايد. از همه‌ كساني‌كه مي‌توانند به نحوي در سبك كردن بار مصيبت و جبران خسارت مؤثر باشند، درخواست مي‌كنم كه به ياري آسيب‌ديدگان بشتابند. 

والسلام عليكم و رحمه‌الله سيد‌علي خامنه‌اي
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار