کد خبر: 881059
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
روحاني با ابراز همدردي با آسيب‌ديدگان حادثه زلزله در استان‌هاي غربي كشور:
رئيس‌جمهور در پيامي با ابراز همدردي با همه آسيب‌ديدگان و داغديدگان حادثه زلزله در استان‌هاي غربي كشور به ويژه در استان كرمانشاه گفت: دولت با تمام امكانات خود و به صحنه آوردن توانايي همه دستگاه‌ها در سطح ملي و محلي در كنار آسيب‌ديدگان خواهد بود. 
حسن روحاني، رئيس‌جمهور در پيامي با ابراز همدردي با همه آسيب‌ديدگان و داغديدگان حادثه زلزله در استان‌هاي غربي كشور به ويژه در استان قهرمان‌پرور كرمانشاه تصريح كرد كه دولت با تمام امكانات خود و به صحنه آوردن توانايي همه دستگاه‌ها در سطح ملي و محلي در كنار آسيب‌ديدگان خواهد بود. متن پيام حسن روحاني به اين شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحيم
حادثه زلزله در سطح وسيعي از استان‌هاي غربي كشور به ويژه در استان قهرمان‌پرور كرمانشاه كه منجر به جان باختن و مجروح شدن تعداد زيادي از هموطنان عزيز گرديد، موجب تأثر همگاني و اندوه فراوان شد.  از ابتداي وقوع اين حادثه دردناك و در تماس مستمر با استاندار كرمانشاه و وزير كشور دستورات لازم براي امدادرساني و نجات آسيب‌ديدگان داده شد و معاون اول رئيس‌جمهور نيز مأموريت يافت با نظارت و مديريت عالي، كليه امكانات كشور در بخش‌هاي دولتي، عمومي، نظامي و نهادهاي مردمي را در اين جهت هماهنگ و بسيج نمايد. در عين حال لازم است تمام دستگاه‌هاي مسئول و امدادي در اين استان‌ها و استان‌هاي همجوار، با همكاري حداكثري و در اختيار گذاردن همه امكانات موجود، نسبت به امدادرساني، اسكان مناسب و تأمين نيازهاي آسيب‌ديدگان اقدام كنند. 

از صميم قلب با همه آسيب‌ديدگان و داغديدگان اين حادثه همدردي مي‌كنم و از درگاه خداوند متعال براي جان‌باختگان رحمت واسعه، براي آسيب‌ديدگان شفاي عاجل و براي هموطنان مصيبت ديده صبر و سلامتي مسئلت دارم. 
دولت با تمام امكانات خود و به صحنه آوردن توانايي همه دستگاه‌ها در سطح ملي و محلي در كنار آسيب ديدگان خواهد بود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار