کد خبر: 881058
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل خود را به توافقات امریکا و روسیه درباره سوریه، محدود نمی‌داند. در همین حال فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی برای گفت‌وگو درباره حضور ایران در سوریه، به بروکسل سفر و با یک مقام نظامی ارشد ناتو دیدار کرد. 
«ایسراییل کاتص» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی طی گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتدپرس‌» ضمن استقبالی سرد از توافق جدید امریکا و روسیه برای توقف درگیری‌‌‌‌ها در جنوب سوریه، تأکید کرد به عملیات در مرز با سوریه ادامه می‌دهند. 
کاتص تأکید کرد اسرائیل خود را محدود به این توافق جدید روسیه و امریکا نمی‌داند و در صورت نیاز، به حملات هوایی علیه اهداف سوری ادامه می‌دهد.  وی با «مثبت‌» خواندن جزئیات توافق حول لزوم دور شدن نیروهای خارجی از مرزهای جنوبی سوریه و فلسطین اشغالی گفت به دلیل اینکه اسرائیل بخشی از این توافق نیست پس به عملیات برای منافع خود ادامه می‌دهد.  پیش از وی نیز «ساحی هانگبی» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی گفته بود این توافق تمام درخواست‌های اسرائیل را در نظر نگرفته و به حملات علیه سوریه ادامه خواهند داد.  سخنگوی کرملین روز ‌‌‌‌شنبه با اشاره به دیدار کوتاه «ولادیمیر پوتین‌» و «دونالد ترامپ» رؤسای جمهور روسیه و امریکا در حاشیه نشست «اَپِک‌» در ویتنام، از توافق بر سر بیانیه‌ مشترک جدیدی درباره سوریه خبر داد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار