کد خبر: 881022
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
انتقاد مدير تيم‌هاي ملي واليبال نشسته از بي‌توجهي باشگاه‌هاي تهراني
شيوا نوروزي

اولين دوره مسابقات ليگ جهاني واليبال نشسته در حالي فروردين سال آينده به ميزباني تبريز برگزار مي‌شود كه برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي ميزباني هرچه شايسته‌تر كشورمان انجام شده است. نشست خبري مدير تيم‌هاي ملي واليبال نشسته كشورمان روز گذشته برگزار شد و هادي رضايي در جمع اصحاب رسانه وضعيت اين روزهاي اين رشته مدال‌آور و موفق را تشريح كرد. رضايي با اشاره به تغييرات در تيم‌هاي ملي مردان و زنان ايران گفت: «پس از پارالمپيك ريو تغييراتي در تركيب تيم‌هاي ملي مردان و زنان واليبال نشسته داشتيم. چند بازيكن جديد به جمع مردان اضافه شدند و نيمي از تيم بانوان نيز به دليل بالا بودن معدل سني تغيير كردند. كادر فني تيم بانوان مشخص شد و اردوي اين تيم نيز ماه آينده برگزار مي‌شود. همچنين امسال موفق شديم دو تيم آلمان و روسيه را با هزينه خودشان به كشورمان بياوريم.» مدير تيم‌هاي ملي از حضور قطعي شش تيم برتر دنيا در ليگ جهاني خبر داد و عنوان كرد: 

«درخواست ميزباني اولين دوره اين رقابت‌ها را ارائه كرديم و مسئولان فدراسيون جهاني بدون تأمل درخواست‌مان را پذيرفتند. در ابتدا براي 10 تيم برتر جهان از سوي  IPC و فدراسيون ايران دعوتنامه ارسال شد، بعد از انصراف برخي تيم‌ها در نهايت برزيل، امريكا، روسيه، اوكراين، ايران و آلمان به عنوان شش تيم حاضر در اين رقابت‌ها انتخاب شدند. اين رقابت‌ها رسمي است و با كلاس‌بندي‌هاي جديدي كه IPC اعلام كرده، برگزار مي‌شود. همچنين براي اولين دوره ليگ جهاني 30 هزار دلار جايزه نقدي در نظر گرفته شده است. مي‌خواهيم يكي از بهترين مسابقات واليبال نشسته را برگزار كنيم.» هادي رضايي در پاسخ به سؤال جوان در خصوص تأمين اعتبارات و اطمينان از پرداخت به موقع جوايز گفت: «تبريز در سال 2018 پايتخت گردشگري جهان اسلام است و مسئولان اين شهر بخشي از بودجه خود را به ورزش اختصاص داده‌اند.

قطعاً مسئولان شهر تبريز جوايز را به موقع پرداخت خواهند كرد و نگراني از بابت اسپانسر نداريم. در غير اين صورت فدراسيون مبلغ مورد نظر را تأمين خواهد كرد.» مدير تيم‌هاي ملي همچنين با گلايه از بي‌توجهي باشگاه‌هاي سرمايه‌دار تهراني به واليبال نشسته گفت: «چرا باشگاه‌هاي بانك سرمايه، پيكان و سايپا كه در ليگ برتر واليبال حضور دارند و اعضاي هيئت مديره‌شان نيز از خانواده‌هاي ايثارگر، جانباز يا شهدا محسوب مي‌شوند، اهميتي به ورزش جانبازان نمي‌دهند؟ يعني پايتخت معلول ندارد؟ تيم ملي واليبال نشسته هشت فينال پارالمپيك را تجربه كرده، اما تهران، پايتخت ايران يك تيم در رشته واليبال نشسته ندارد! در حالي كه آنها براي يك واليباليست يك ميليارد و 700 ميليون تومان هزينه مي‌كنند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار