کد خبر: 881009
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

سرقت در شهر ری سکونت در کرج

رئیس کلانتری 172 عبد العظیم، از دستگیری سارق کیف باز کن خانم خبر داد و گفت: سارق که ساکن شهر کرج است با همکاری خانمی دیگر، اموال زائرانی که برای خرید به بازارچه حرم شاه عبدالعظیم مراجعه می کردند به سرقت می بردند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "حمید بهرامی" گفت: در پی شکایت های متعددی که از سوی زائران در خصوص سرقت محتویات کیفشان، شده بود، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری برای انجام تحقیقات میدانی و فنی به محل اعزام شد.

وی افزود: در پایش اطلاعاتی مشخص شد که زائرانی که به بازارچه های اطراف حرم برای خرید مراجعه می کردند در زمان خرید، اموالش توسط سارقان زن به سرقت رفته است که تحقیقات در این خصوص وارد مرحله بعدی شد.

سرهنگ بهرامی، با بیان اینکه تعدادی از مالباختگان موفق به دیدن چهره سارق شده بودند، تصویر چهره سارق در اختیار تیم عملیات کلانتری قرار داده شد و تیم عملیات کلانتری دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری، با بیان رصد و تشدید اقدامات فنی، گفت: روز گذشته ماموران انتظامی موفق به دستگيري یکی از سارقان و کشف تعدادی اموال مسروقه از قبیل وجه نقد، مدارک و گوشی همراه شدند و متهم را به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی، اظهار داشت: اموال زائران را با همکاری خانم دیگر که همدستش می باشد، به سرقت می برده و حاضر به معرفی وی می باشد.

در پایان رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم خاطر نشان کرد: با شناسایی چهره سارق توسط مالباختگان، و همچنین اقرار سارق به اینکه تعدادی از اموال مسروقه در منزلش واقع در کرج است، نتیجه تحقیقات به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

***

کشف بيش از 400 کيلوگرم ترياک و دستگيري 2 قاچاقچي حرفه اي

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي حرفه اي ، گفت: طي دو عمليات ويژه، دو قاچاقچي حرفه اي مواد مخدر دستگير و از آنان 407 کيلوگرم ترياک کشف و سه دستگاه خودرو سواری توقيف شد.

به گزارش خبرنگار ما،سرهنگ "محمد بخشنده"، گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه فردي مبادرت به قاچاق گسترده مواد مخدر در محدوده تهرانپارس مي کند، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران معاونت عمليات ويژه قرار گرفت.

وي ادامه داد: با پایش های صورت گرفته مشخص شد متهم به تازگي يک محموله مواد مخدر را تحويل گرفته است که بلافاصله تيم هاي عملياتي با هماهنگي مرجع قضائي براي دستگيري متهم اعزام شدند.

سرهنگ بخشنده گفت: از صندوق عقب خودرو متهم 250 کيلوگرم و از منزل وی 60 کيلوگرم ترياک کشف شد.

رئیس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشريح عمليات ديگر ، گفت: چندي پيش با رصد اطلاعاتي و اقدامات فني قاچاقچيان مواد مخدر مشخص شد که سوداگران مرگ يک محموله ترياک را از يکي از استان هاي جنوبي تهيه و با انتقال آن توسط يک دستگاه کاميون قصد دارند مواد مخدر را در شهر تهران توزيع کنند.

وي افزود: با تشديد اقدامات فني و اطلاعاتي، تيمي از ماموران این پلیس به محور هاي مواصلاتي اعزام و پس از شناسايي کاميون حامل مواد مخدر، در يک عمليات غافلگيرانه خودرو را متوقف و در بازرسي آن 100 کيلو گرم ترياک که به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بيان اينکه در اين دو عمليات پليسي در مجموع 407 کيلو و 250 گرم ترياک کشف و سه دستگاه خودرو سواری توقيف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تکميل پرونده در اختيار مقام قضائي قرار گرفتند.

***

سارقان گوشی همراه جنوب تهران دستگیر شدند

تهران بزرگ - سرکلانتر دهم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق گوشی همراه و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما،سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: در پی اطلاع از تردد سارقان گوشی های همراه در حوزه استحفاظی کلانتری 205 صحن مطهر، تعداد گشت های انتظامی را در آن محدوده افزایش که عوامل کلانتری 205 صحن مطهر هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه پرسه زنی فردی در مابین خودروهای پارک شده در پارکینگ شمالی حرم مطهر می شوند.

وی افزود: ماموران انتظامی موفق شدند متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی کشف کنند.

این مقام انتظامی، ادامه داد: متهم که به سوالات پلیس پاسخ درستی نمی داد برای انجام تحقیقات به همراه اموال کشف شده، به کلانتری منتقل که وی در ابتدا منکر هر نوع جرمی شد و مدعی گشت گوشی های همراه را از فردی در همان محدوده ی پرسه زنی، خریداری کرده است ولی با ادامه تحقیقات متهم دیگر چاره جزء اعتراف نداشت و اقرار کرد که گوشی های مسروقه را به کمک همدستش به سرقت برده و حاضر به معرفی همدستش است.

سرهنگ جلیلیان، عنوان داشت: با اقرار متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستش، پرونده وارد مرحله بعدی شد و عوامل کلانتری 205 صحن مطهر با هماهنگی مقام انتظامی، موفق شدند همدست سارق را در مخفیگاهش در همان منطقه، دستگیر و به کلانتری برای انجام تحقیقات انتقال دهند.

سرکلانتر دهم، خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده و اعتراف متهمان، سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

***

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت

رئیس کلانتری 168 سیزده آبادن، روز گذشته از دستگیری خرده فروش حرفه ای مواد مخدر و کشف 58 گرم مواد مخدر صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما،سرهنگ "محمود حق پرست" ، گفت: در پی شکایت های متعددی که شهروندان در خصوص خرده فروشی مواد مخدر توسط فردی در محدوده خیابان 13 آبان کرده بودند و نسبت به تردد افراد مشکوک در آن منطقه اعتراض داشتند، گشت های انتظامی را در سطح حوزه استحفاظی افزایش و ماموران انتظامی، دستگیری خرده فروش مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان، با اشاره به اعزام تیمی از عوامل تخصصی کلانتری برای انجام تحقیقات محلی و بررسی صحت خبر, عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم به طور مستمر در آدرس اعلامی تردد داشته و اقدام به فروش مواد مخدر به صورت بسته بندی شده به مشتریان خود می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، تیمی برای دستگیری متهم اعزام که ماموران انتظامی مشاهده می کنند که متهم در همان محل قبلی تردد و منتظر مشتری اش می باشد که طی یک عملیات ضربتی، وی دستگیر و در بازرسی بدنی از آن، 58 گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

وی افزود: متهم که از جمله خرده فروشان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر در سطح حوزه است به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری منتقل شد و با تشکیل پرونده وی به بزه انتسابی خود اقرار کرد.

سرهنگ حق پرست، در پایان خاطر نشان کرد: خرده فروش مواد مخدر به همراه مواد مخدر کشف شده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

***

سارقان حرفه ای زورگیر در جنوب پایتخت دستگیر شدند

کلانتری 168 سیزده آبادن، روز گذشته از دستگیری دو سارق زورگیر حرفه ای که توانسته بودند با تهدید سلاح سرد اموال مالباخته را تحصیل کنند، خبر داد.

سرهنگ "محمود حق پرست" گفت: یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که به همراه دوستم با خودروسواری ام در حال حركت در محدوده خیابان صالح آباد بوديم كه ناگهان يك دستگاه موتورسيكلت با دو نفر راكب و ترك نشين جلوي ما را سد کردند و با تهديد سلاح سرد مبلغ يك ميليون و صد و سي هزار تومان وجه نقد، يك عدد ساعت مچي و يك عدد گوشي موبايل را از من زورگيري و به سرعت از محل متواري شدند.

وی افزود: با اعلام زورگیری و تشکیل پرونده در این خصوص، دستگیری سارقان زورگیر در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای انجام تحقیقات میدانی و فنی به محل وقوع سرقت اعزام شد.

این مقام مسئول با اشاره پایش اطلاعات جمع آوری شده، تصریح کرد: در تحقیقات صورت گفته شده مشخص شد که سارقان از مجرمان حرفه ای بوده و چهره آنان در آلبوم مجرمان حرفه ای منطقه توسط مالباختگان شناسایی و بدین ترتیب نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حق پرست، طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور دستگیری سارقان به محض مشاهده، توضیح داد: عوامل عملیات کلانتری، سارقان را در سطح حوزه استحفاظي مشاهده و در يك عمليات ضربتي دستگير و به كلانتري انتقال می دهند.

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان، گفت: با شناسایی مجدد مالباخته تحقیقات وارد مرحله بعدی شد و پرونده متهمان به همراه سارقان برای انجام تحقیقات تکمیلی، در اختیار پايگاه نهم پلیس آگاهي پایتخت قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار